Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia i biznes
Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem
-23%

Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem

Krystyna Wojcik

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Autor: Krystyna Wojcik
Liczba stron: 976
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17,5x24,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788326480874
Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem
Cena sugerowana przez wydawcę:
139,00
106,89
Oszczędzasz: 32,11

Opis

Szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.:
Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne. Analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR,diagnoza stanu wyjściowego i metody jej przeprowadzenia: badania wizerunku, tożsamości organizacyjnej, dotychczasowego komunikowania, zagrożeń kryzysem, elementy profesjonalnie zbudowanego programu wizerunkowego oraz bieżącego, w tym w sytuacji społecznie kontrowersyjnej inwestycji, wraz z procedurami tworzenia tych programów, faza realizacji programów: zadania, uwarunkowania skuteczności, profesjonalne komunikowanie (w tym w sytuacji kryzysu), zasady współpracy z mediami, pożądane cechy narzędzi wykorzystywanych wobec rozmaitych otoczeń, zagrożenia manipulowaniem, metody badania efektów zrealizowanych programów i ich krytyczna analiza, public relations jako dyscyplina naukowa - próby tworzenia teorii w świecie i Polsce; nurt krytyczny w myśli teoretycznej. Pozytywne i negatywne przykłady programów PR, pytania i zadania sprawdzające wiedzę i umiejętności czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyków. Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki. Jest więc przydatna zarówno dla wykładowców i studentów wszystkich poziomów kształcenia w zakresie public relations, jak i dla praktyków PR o różnym stopniu wtajemniczenia w profesję.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.