Opis
Książka jest 9. wydaniem praktycznego poradnika zawierającego wskazówki dla autorów prac licencjackich, magisterskich i doktorskich w zakresie prawidłowego tworzenia prac akademickich.
Autorka w sposób przystępny i przejrzysty wskazuje rozwiązania problemów, jakie może napotkać autor w ciągu całego procesu przygotowywania pracy - poczynając od wyboru tematu i promotora aż do stworzenia czystopisu odpowiadającego wszelkim wymaganiom. Czytelnik znajdzie tu m.in. odpowiedzi na pytania:
- jakie są wymagania ustawowe w stosunku do prac promocyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem prac doktorskich,
- jak powoływać się na cudze myśli, by nie popełnić plagiatu oraz zachować zgodność z intencją i istotą tych myśli,
- jak tworzyć strukturę pracy, by zachować cechy rządzące konstrukcją tekstu naukowego (prostotę, przejrzystość, kondensację, metodyczność, harmonię),
- jak oznaczać części struktury, by zachować układ hierarchiczny zagadnień,
- jak i gdzie szukać materiałów źródłowych, oceniać ich wartość i przydatność do opracowania pracy promocyjnej,
- jak zachować podstawowe cechy tekstu naukowego (logiczny tok rozumowania, dostateczne udowadnianie twierdzeń i obiektywizm),
- jak prowadzić badania empiryczne,
- jakie są powszechnie zalecane zasady edytorskie.
W poradniku przedstawiono również podstawowe różnice w zasadach dotyczących tworzenia prac licencjackich, magisterskich i doktorskich. Zawiera on ponadto wiele praktycznych przykładów, schematów i wzorów, w tym wzory notek bibliograficznych, przypisów, stron tytułowych.
Autorka w sposób przystępny i przejrzysty wskazuje rozwiązania problemów, jakie może napotkać autor w ciągu całego procesu przygotowywania pracy - poczynając od wyboru tematu i promotora aż do stworzenia czystopisu odpowiadającego wszelkim wymaganiom. Czytelnik znajdzie tu m.in. odpowiedzi na pytania:
- jakie są wymagania ustawowe w stosunku do prac promocyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem prac doktorskich,
- jak powoływać się na cudze myśli, by nie popełnić plagiatu oraz zachować zgodność z intencją i istotą tych myśli,
- jak tworzyć strukturę pracy, by zachować cechy rządzące konstrukcją tekstu naukowego (prostotę, przejrzystość, kondensację, metodyczność, harmonię),
- jak oznaczać części struktury, by zachować układ hierarchiczny zagadnień,
- jak i gdzie szukać materiałów źródłowych, oceniać ich wartość i przydatność do opracowania pracy promocyjnej,
- jak zachować podstawowe cechy tekstu naukowego (logiczny tok rozumowania, dostateczne udowadnianie twierdzeń i obiektywizm),
- jak prowadzić badania empiryczne,
- jakie są powszechnie zalecane zasady edytorskie.
W poradniku przedstawiono również podstawowe różnice w zasadach dotyczących tworzenia prac licencjackich, magisterskich i doktorskich. Zawiera on ponadto wiele praktycznych przykładów, schematów i wzorów, w tym wzory notek bibliograficznych, przypisów, stron tytułowych.
Inne tego autora
Szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne. Analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR,diagnoza stanu wyjściowego i metody jej przeprowadzenia: badania...
106,89 zł
139,00 zł
Oszczędzasz: 32,11 zł
Cena sugerowana przez wydawcę