Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Psychografia konsumentów
-28%

Psychografia konsumentów

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Liczba stron: 200
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566852
Psychografia konsumentów
Cena sugerowana przez wydawcę:
47,00
33,84
Oszczędzasz: 13,16

Opis

Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy dotrze do niego najskuteczniej!
Psychografia konsumentów

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.