Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Projektowanie przyszłości
-32%

Projektowanie przyszłości

Marcin Kowalczyk

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Marcin Kowalczyk
Liczba stron: 500
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 15,8x23,3 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380877627
Projektowanie przyszłości
Cena sugerowana przez wydawcę:
84,90
57,62
Oszczędzasz: 27,28

Opis

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.
Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.
Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:
określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,
budować skuteczne i efektywne zespoły,
rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,
akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
rozwijać nową wartość produktów i usług.
Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.
Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.