Szukaj Szukaj
KSIĄŻKISłowniki
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama..
-28%

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama..

Piotr Kapusta

Wydawnictwo:Dr Lex
Autor: Piotr Kapusta
Liczba stron: 476
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 15x21 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379222155
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama..
Cena sugerowana przez wydawcę:
79,00
56,88
Oszczędzasz: 22,12

Opis

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.