Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Po co jest PR
-24%

Po co jest PR

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Liczba stron: 120
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 250x176 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566975
Po co jest PR
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,00
25,86
Oszczędzasz: 8,14

Opis

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.

Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i  sposobie myślenia odbiorców.

Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z  którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.

Książka pokazuje, jak:

  • przygotować się do współpracy z agencją PR;
  • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
  • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w  doradztwie PR;
  • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i  komunikacji społecznej;
  • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
  • budować i chronić reputację dzięki public relations;
  • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i  agencji PR.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.