Opis
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Przedstawia zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Obejmuje tematy dotyczące otoczenia obiektu hotelowego, pionów funkcjonalnych hotelu, organizacji działu służby pięter, jednostek mieszkalnych, organizacji i techniki pracy w dziale służby pięter, charakterystyki usług hotelarskich dodatkowych, ofert usług hotelarskich dodatkowych oraz sprzedaży usług hotelarskich dodatkowych.
Staranny dobór treści pod względem merytorycznym i metodycznym wzbogacono licznymi ilustracjami, schematami, tabelami, co pozwala na osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia.
Obejmuje tematy dotyczące otoczenia obiektu hotelowego, pionów funkcjonalnych hotelu, organizacji działu służby pięter, jednostek mieszkalnych, organizacji i techniki pracy w dziale służby pięter, charakterystyki usług hotelarskich dodatkowych, ofert usług hotelarskich dodatkowych oraz sprzedaży usług hotelarskich dodatkowych.
Staranny dobór treści pod względem merytorycznym i metodycznym wzbogacono licznymi ilustracjami, schematami, tabelami, co pozwala na osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia.
Inne tego autora
Monografia stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zrzeczenia się dziedziczenia, które zyskuje na znaczeniu. Umowa ta nie jest wprawdzie zawierana szczególnie często, ale jest to instytucja znana i stosowana w praktyce, dzięki której spadkodawca i spadkobierca mogą osiągnąć różnorakie ważne cele. Szereg kwestii związanych z tą umową, w szczególności odnoszących się do zakresu dyspozycyjności stron co do jej kształtu, budzi jednak poważne wątpliwości. Wraz z rosnącym szybko znaczeniem prawa ...
109,92 zł
129,00 zł
Oszczędzasz: 19,08 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
<P>Podręcznik do nauki zawodu <STRONG>technik hotelarstwa</STRONG> na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji <STRONG>T.11 </STRONG>(Planowanie i realizacja usług w recepcji).</P><UL> <LI>Wprowadza w podstawy turystyki.</LI> <LI>Omawia szczegółowo zasady standaryzacji obiektów noclegowych.</LI> <LI>Przedstawia charakterystykę bazy noclegowej w Polsce i dokładnie opisuje największe sieci hotelowe.</LI> <LI>Prezentuje główne organizacje hotelarski...
40,96 zł
47,95 zł
Oszczędzasz: 6,99 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły techni...
69,29 zł
72,30 zł
Oszczędzasz: 3,01 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji...
69,29 zł
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące:struktury organizacyjnej recepcji,rezerwacji, procedur przyjęcia gości do hotelu,obsługi gości w trakcie pobytu orazprocedury wykwaterowania gości z hotelu (check-out).Treści teoretyczne wsparte zostały licznymi przykładami i ilustracjami....
64,00 zł
66,80 zł
Oszczędzasz: 2,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące schematu organizacyjnego hotelu, roli recepcji, bezpieczeństwa pracy w recepcji, etyki i kultury pracy, zasad komunikowania się z gośćmi, organizacji pracy służby parterowej oraz procedur obsługi gości przez pracowników służby parterowej. Treści teoretyczne wsparte zostały licz...
58,17 zł
60,70 zł
Oszczędzasz: 2,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę