Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
44173201597KS
-28%

Od dobrego do wielkiego Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Jim Collins

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Jim Collins
Tłumacz: Wojciech Mickunas
Liczba stron: 288
Oprawa: twarda szyta nićmi z obwolutą
Tytuł oryginału: Good to Great
Seria wydawnicza: ŚWIATOWE BESTSELLERY BIZNESOWE
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 17.0x16.0cm
ISBN: 9788388970184
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788388970184
Od dobrego do wielkiego
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,90
50,33
Oszczędzasz: 19,57

Opis

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?
I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi.
W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn „Fast Company” nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy.

Patronat: Manager Magazin

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.