Opis
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.
Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?
W książce Jak upadają giganci Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń. W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku:
Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?
W książce Jak upadają giganci Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń. W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku:
Inne tego autora
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący rmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić rmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek rm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków rm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i G...
47,43 zł
69,90 zł
Oszczędzasz: 22,47 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady? W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym moż...
35,04 zł
59,90 zł
Oszczędzasz: 24,86 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nowe pytanie
Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie:
„Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem Mortenem Hansenem przedstawiają pryncypia, dzięki którym mo...
50,33 zł
69,90 zł
Oszczędzasz: 19,57 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?
To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart,...
44,04 zł
64,90 zł
Oszczędzasz: 20,86 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Od planu do realizacji. Od celu do rezultatu. Większość liderów ma jakiś wielki, ryzykowny i śmiały cel. Jeden marzy o tym, aby jego marka stała się popularniejsza niż Coca-Cola, inny aspiruje do stworzenia najbardziej dochodowej strony internetowej w cyberprzestrzeni, a jeszcze inny chciałby tchnąć w swoją organizację ducha walki i zdeklasować swoich głównych konkurentów. Przeważająca część z nich wpada jednak w tryby ogłupiającej biurokracji, która uniemożliwia im realizację tych ambicji. W ni...
22,32 zł
32,90 zł
Oszczędzasz: 10,58 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje? ...
35,93 zł
49,90 zł
Oszczędzasz: 13,97 zł
Cena sugerowana przez wydawcę