Opis
Książka O sztuce bycia z innymi. Dobre maniery na nowy wiek porusza wiele codziennych i współczesnych dylematów uwzględnia postęp cywilizacyjny, chaos komunikacyjny, różnorodność kulturową i światopoglądową, a w końcu także erę cyfryzacji, które to zjawiska mają wpływ na nasze zachowania. Czy w dobie fejsbuka, youtuba i powierzchownych kontaktów jest jeszcze miejsce na głębokie relacje? Czy wciąż obowiązuje zasada panie przodem? Czy ubiór wciąż coś o nas komunikuje, czy może być niezależnie od sytuacji dowolny? Czy wypada zwrócić uwagę sąsiadowi, że hałasuje, a koledze w pracy, że nie używa dezodorantu? Czy młodsi i starsi mogą porozumiewać się według podobnych reguł, czy dzieli nas międzypokoleniowa przepaść?
Inne tego autora
Czym jest miłość? Czy można ją tak naprawdę zrozumieć? Czy mamy na nią jakikolwiek wpływ? Czy rzeczywiście wszystko zniesie, nie zazdrości i nigdy nie ustaje? Czy jest w niej sens? Potocznie się uważa, że każdy pragnie miłości chce kochać i być kochanym. Z tym przekonaniem kontrastuje jednak współczesna moda na bycie singlem. Wygląda zatem, że jest to kwestia indywidualna każdy z nas sam decyduje, czy i jeśli tak, to kogo obdarzy uczuciem. Odpowiedzi na pytania, jak to rzeczywiście jest z tą mił...
26,55 zł
34,90 zł
Oszczędzasz: 8,35 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Oddajemy Państwu drugie wydanie cieszącej się ogromnym powodzeniem książki Pawła Droździaka i Renaty Mazurowskiej Blisko, nie za blisko. Terapeutyczne rozmowy o związkach. Układanie relacji z ludźmi to jedno z największych wyzwań, jakie stawia przed nami codzienność. Subtelna sieć wzajemnych uczuć i emocji, naturalnych sympatii lub antypatii, oczekiwań i zobowiązań wpływa na nasze funkcjonowanie, odbija się na nastroju i w dużym stopniu decyduje o jakości życia. Najważniejsze z naszych relacji d...
34,45 zł
49,90 zł
Oszczędzasz: 15,45 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Przeczytaj, zrozum, przemyśl - i stwórz dobry związek.
Rodzice i dzieci, czyli jak ułożyć relacje między pokoleniami
Związek partnerski, czyli na czym polega budowanie prawdziwej więzi
Niszczące uzależnienia, czyli jak ustrzec się pułapek emocjonalnych
Układanie relacji z ludźmi to jedno z największych wyzwań, jakie stawia przed nami codzienność. Subtelna sieć wzajemnych zobowiązań, emocji, naturalnych sympatii lub antypatii wpływa na nasze funkcjonowanie, odbija się na nastroju i w dużym stopn...
26,92 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 12,08 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Napisane z werwą, swadą, humorem i dystansem do otaczających nas problemów historie z codziennego życia lekarzy i pacjentów, pozwalające szerzej spojrzeć na kontekst komunikacji lekarz-pacjent. Autor, wczuwając się w stany i bolączki lekarzy, pokazuje, jak reagować w sytuacjach trudnych, konfliktowych, niejednoznacznych. Zmieniając perspektywę widzenia, dzięki znakomitej narracji sprawia, że to, co smutne, zaczynamy postrzegać jako wesołe, a to, co beznadziejne, staje się nagle możliwe do rozwią...
71,60 zł
KILKA RÓŻNYCH GENERACJI URODZONYCH I DORASTAJĄCYCH W ODMIENNYCH WARUNKACH SPOŁECZNO-POLITYCZNYCH. OD POKOLENIA WOJNY, PRZEZ POKOLENIE PRL-U, POKOLENIE X, Y, Z, AŻ PO POKOLENIE ALFA.
CO JE ŁĄCZY, A CO DZIELI?
Czy zetki uprawiają mniej seksu niż ich rodzice?
Czy starsze generacje były bardziej pracowite?
Czy pokolenie Alfa pochłonie epidemia samotności?
Czy milenialsi są niezaradni i roszczeniowi?
Czy miłość dla wszystkich generacji zawsze znaczy to samo?
Fascynująca opowieść o pokoleniach i sfera...
37,75 zł
52,90 zł
Oszczędzasz: 15,15 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Czym jest miłość? Czy można ją tak naprawdę zrozumieć? Czy mamy na nią jakikolwiek wpływ? Czy rzeczywiście wszystko zniesie, nie zazdrości i nigdy nie ustaje? Czy jest w niej sens?
Potocznie się uważa, że każdy pragnie miłości chce kochać i być kochanym. Z tym przekonaniem kontrastuje jednak współczesna moda na bycie singlem. Wygląda zatem, że jest to kwestia indywidualna każdy z nas sam decyduje, czy i jeśli tak, to kogo obdarzy uczuciem. Odpowiedzi na pytania, jak to rzeczywiście jest z ...
37,35 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 2,55 zł
Cena sugerowana przez wydawcę