Opis
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
Inne tego autora
Podróż na sam kraniec magii Jeśli magia ma gdzieś swój początek, to czy może się nagle skończyć? Amelia dobrze wie, że aby spełniły się wszelkie życzenia, wystarczy poprosić o to starego, dobrego Ojca Gwiazdkę. Ale od pewnego czasu magia, w którą tak gorąco wierzy, zaczyna blaknąć, a sam Święty Mikołaj martwi się już nie tylko realizacją nierealnych marzeń. Smutne elfy, renifery spadające z nieba, złośliwe trolle Wszystkie te nieszczęścia zwiastują odwołanie świąt. Amelia nie jest jednak zwykłą ...
30,32 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 9,58 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Czy podobnie jak Neo w filmie Matrix czujesz czasem, że z tym światem coś jest nie tak? Tak jakby wszystko dookoła: społeczeństwo, postęp techniczny i cała nasza planeta, sprzysięgło się, aby namieszać nam w głowach, skołować nas i unieszczęśliwić. Miało być łatwiej, lepiej i bliżej ideału. Jest nerwowo, szybko i coraz bardziej niespokojnie. Nawet groźnie. Niepokoimy się wszystkim: wielką polityką, kryzysem klimatycznym, przyszłością dzieci i swoją nadwagą. Mimo że niemal bez przerwy pozost...
17,20 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 31,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co...
19,02 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W DOMU NAJLEPIEJ. CZY ABY NA PEWNO? Profesor Andrew Martin nie czuje się do końca sobą, odkąd w deszczową piątkową noc przydarzył mu się pewien "incydent": spacerował nago po ulicach Cambridge. Jedzenie przyprawia go o mdłości. W ubraniach jest mu niewygodnie. Nawet jego ukochana żona oraz nastoletni syn wydają mu się odpychający. Czuje się zagubiony pośród tego zwariowanego, obcego gatunku, jakim są ludzie i nienawidzi wszystkich żyjących na tej planecie. Wszystkich z wyjąt...
30,93 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 8,97 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola ...
19,02 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Rozgrywająca się na przestrzeni wieków opowieść o mężczyźnie zagubionym w czasie, kobiecie, która jest w stanie go uratować i o tym, co to naprawdę znaczy być człowiekiem Tom Hazard posiada niebezpieczny sekret. Choć wygląda na przeciętnego 41-latka, cierpi na rzadką przypadłość, wskutek której żyje już całe stulecia. Tom przeżył kawał historii występując z Szekspirem, eksplorując odległe morza z kapitanem Cookiem i pijąc koktajle z Fitzgeraldem. Teraz pragnie już tylko zwyczajnego życia. Tom wr...
28,04 zł
36,90 zł
Oszczędzasz: 8,86 zł
Cena sugerowana przez wydawcę