Szukaj Szukaj
MULTIMEDIA
Największe wpadki rekinów biznesu cz.4 Audiobook
-24%

Największe wpadki rekinów biznesu cz.4 Audiobook

Matt Haig

Wydawnictwo:Bellona
Autor: Matt Haig
Liczba stron: 2
Oprawa: etui kartonowe
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 205x145 mm
EAN:9788360339480
Największe wpadki rekinów biznesu cz.4 Audiobook
Cena sugerowana przez wydawcę:
14,99
11,40
Oszczędzasz: 3,59

Opis

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.