Szukaj Szukaj
MULTIMEDIAAudiobooki
Największe wpadki rekinów biznesu cz.2 Audiobook
-24%

Największe wpadki rekinów biznesu cz.2 Audiobook

Matt Haig

Wydawnictwo:Bellona
Autor: Matt Haig
Liczba stron: 2
Oprawa: etui kartonowe
Rok wydania w Polsce: 2008
Format: 205x145 mm
EAN:9788360339459
Największe wpadki rekinów biznesu cz.2 Audiobook
Cena sugerowana przez wydawcę:
25,00
19,02
Oszczędzasz: 5,98

Opis

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient."

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.