Opis
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient."
Inne tego autora
Podróż na sam koniec magii. Jeśli magia ma gdzieś swój początek, to czy może się nagle skończyć?
Amelia dobrze wie, że aby spełniły się życzenia, wystarczy poprosić o to Ojca Gwiazdkę. Ale od pewnego czasu magia, w którą wierzy, zaczyna blaknąć, a sam Święty Mikołaj martwi się już nie tylko realizacją nierealnych marzeń. Smutne elfy, renifery spadające z nieba, złośliwe trolle... Wszystkie te nieszczęścia zwiastują odwołanie świąt.
Amelia nie jest jednak zwykłą dziewczynką. I jak Ojciec Gwiazdka...
19,62 zł
27,95 zł
Oszczędzasz: 8,33 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Bestseller "New York Timesa"
Bestseller "Sunday Timesa"
Nowa książka autora Biblioteki o północy, która zrobiła furorę na świecie i sprzedała się w ponad dwóch milionach egzemplarzy. W plebiscycie czytelników lubimyczytać.pl została Książką Roku 2021.
To zbiór aforyzmów i inspirujących opowieści o przetrwaniu wbrew wszystkiemu, to przewodnik po życiu i szukaniu nadziei w tych pogmatwanych czasach.
"Guardian"
Refleksje nad nadzieją, przetrwaniem i skomplikowanym cude...
25,69 zł
39,99 zł
Oszczędzasz: 14,30 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Uwierz w niemożliwe!
Oto prawdziwa historia Świętego Mikołaja
Jeśli jesteś jedną z tych osób, które sądzą, że rzeczy niemożliwe nie istnieją, natychmiast odłóż tę książkę. Są w niej bowiem wyłącznie rzeczy magiczne i niemożliwe.
Jesteś wciąż z nami? To dobrze. (Elfy byłyby z ciebie dumne). W takim razie zaczynajmy
Skąd się wziął Święty Mikołaj? Jak doszło do tego, że człowiekowi udało się zaprzyjaźnić i zamieszkać z elfami? No i kto wymyślił, by wszystkie dzieci z całego świata w święta Bożego N...
26,14 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 13,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
OZGRYWAJĄCA SIĘ NA PRZESTRZENI WIEKÓW OPOWIEŚĆ O MĘŻCZYŹNIE ZAGUBIONYM W CZASIE, KOBIECIE, KTÓRA MOŻE GO URATOWAĆ, I O TYM, CO TO NAPRAWDĘ ZNACZY BYĆ CZŁOWIEKIEM. Tom Hazard posiada niebezpieczny sekret. Choć wygląda na przeciętnego 41-latka, cierpi na rzadką przypadłość, wskutek której żyje już całe stulecia. Tom przeżył kawał historii występując z Szekspirem, eksplorując odległe morza z kapitanem Cookiem i pijąc koktajle z Fitzgeraldem. Teraz pragnie już tylko zwyczajnego życia. Tom wraca do L...
23,10 zł
32,90 zł
Oszczędzasz: 9,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Mądra, przejmująca i podnosząca na duchu opowieść o żalu, nadziei i drugiej szansie
Gdzieś poza krańcami wszechświata znajduje się biblioteka wypełniona niezliczoną liczbą książek, z których każda jest historią innej rzeczywistości. Wszyscy czasami zastanawiamy się, jak inaczej mogłoby wyglądać nasze życie, ale co wówczas, gdyby to naprawdę było możliwe? Co, gdybyśmy zyskali okazję wejścia do takiej biblioteki i przekonania się na własnej skórze, czy jakieś inne życie byłoby rzeczywiście bezwaru...
30,07 zł
45,90 zł
Oszczędzasz: 15,83 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations" firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys!" - mówią zazwyczaj."...
19,02 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena sugerowana przez wydawcę