Opis
W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations" firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys!" - mówią zazwyczaj."
Inne tego autora
MĄDRA, PRZEJMUJĄCA I PODNOSZĄCA NA DUCHU OPOWIEŚĆ O ŻALU, NADZIEI I DRUGIEJ SZANSIE
Gdzieś poza krańcami wszechświata znajduje się biblioteka wypełniona niezliczoną liczbą książek, z których każda jest historią innej rzeczywistości. Wszyscy czasami zastanawiamy się, jak inaczej mogłoby wyglądać nasze życie, ale co wówczas, gdyby to naprawdę było możliwe? Co, gdybyśmy zyskali okazję wejścia do takiej biblioteki i przekonania się na własnej skórze, czy jakieś inne życie byłoby rzeczywiście bezwaru...
23,10 zł
32,90 zł
Oszczędzasz: 9,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podróż na sam kraniec magii Jeśli magia ma gdzieś swój początek, to czy może się nagle skończyć? Amelia dobrze wie, że aby spełniły się wszelkie życzenia, wystarczy poprosić o to starego, dobrego Ojca Gwiazdkę. Ale od pewnego czasu magia, w którą tak gorąco wierzy, zaczyna blaknąć, a sam Święty Mikołaj martwi się już nie tylko realizacją nierealnych marzeń. Smutne elfy, renifery spadające z nieba, złośliwe trolle Wszystkie te nieszczęścia zwiastują odwołanie świąt. Amelia nie jest jednak zwykłą ...
30,32 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 9,58 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola ...
19,02 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Uwierz w niemożliwe!
Oto prawdziwa historia Świętego Mikołaja.
Jeśli jesteś jedną z tych osób, które sądzą, że rzeczy niemożliwe nie istnieją, natychmiast odłóż tę książkę. Są w niej bowiem wyłącznie rzeczy magiczne i niemożliwe. Jesteś wciąż z nami? To dobrze. (Elfy byłyby z ciebie dumne). W takim razie zaczynajmy...
Skąd się wziął Święty Mikołaj? Jak doszło do tego, że człowiekowi udało się zaprzyjaźnić i zamieszkać z elfami? No i kto wymyślił, by wszystkie dzieci z całego świata w święta Boże...
19,66 zł
28,00 zł
Oszczędzasz: 8,34 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Uwierz w niemożliwe! Oto prawdziwa historia Świętego Mikołaja. Jeśli jesteś jedną z tych osób, które sądzą, że rzeczy niemożliwe nie istnieją, natychmiast odłóż te książkę. Są w niej bowiem wyłącznie rzeczy magiczne i niemożliwe. Jesteś wciąż z nami? To dobrze. (Elfy byłyby z ciebie dumne.) W takim razie zaczynajmy... W małej chatce w głębi Finlandii mieszka Mikołaj. Chłopiec żywi się czerstwym chlebem, a jego jedyną zabawką jest lalka wyrzeźbiona z rzepy. Mimo to jest radosnym i szczęśliwym dzi...
28,73 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 11,17 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Czy podobnie jak Neo w filmie Matrix czujesz czasem, że z tym światem coś jest nie tak? Tak jakby wszystko dookoła: społeczeństwo, postęp techniczny i cała nasza planeta, sprzysięgło się, aby namieszać nam w głowach, skołować nas i unieszczęśliwić. Miało być łatwiej, lepiej i bliżej ideału. Jest nerwowo, szybko i coraz bardziej niespokojnie. Nawet groźnie. Niepokoimy się wszystkim: wielką polityką, kryzysem klimatycznym, przyszłością dzieci i swoją nadwagą. Mimo że niemal bez przerwy pozost...
17,20 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 31,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę