Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPolityka, politologia
Medialno-społeczny obraz Covid-19
-1%

Medialno-społeczny obraz Covid-19

Anna Jupowicz-Ginalska

Wydawnictwo:SBP
Autor: Anna Jupowicz-Ginalska
Liczba stron: 190
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 250x176 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788365741783
Medialno-społeczny obraz Covid-19
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
58,67
Oszczędzasz: 0,33

Opis

Medialno-społecznym obrazie COVID-19: solidarność czy polaryzacja koncertujemy się na czasie pandemii. Wywołane przez epidemię stres, niepewność i  destabilizacja nałożyły się na świat polityki, biznesu, mediów, religii czy w końcu edukacji. Z upływem czasu okazało się, że ,,nowa normalność" stała się towarzyszem pandemicznej rzeczywistości.

Jak więc w tym pełnym sprzeczności, trudnym czasie zachowały się środki przekazu, same doświadczone pandemiczną rzeczywistością?

Jaką postawę przyjęli bohaterowie przekazów medialnych, a jaką bliższe i dalsze otoczenie mediów?

Jak reagowali obywatele?

Na te pytania, przynajmniej w części, odpowiadają autorzy niniejszego tomu. Sześciu rozdziałom towarzyszą dwa wyjątkowe wywiady. Rozmowa z  prof. dr hab. Iwoną Hofman pobudza do refleksji w odniesieniu do solidarności środowiskowej czy kondycji nauki i mediów. Z kolei Piotr Czarnowski, założyciel pierwszej w Polsce agencji public relations, wskazuje różne odcienie transformacji branży. Nasi Autorzy, jak i  Rozmówcy nie unikają odpowiedzi na trudniejsze pytania, dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniem i cennymi radami.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.