Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
50731801644KS
-9%

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

Wydawnictwo:Difin
Autor: Anna Jupowicz-Ginalska
Tłumacz: Agnieszka Walulik
Liczba stron: 256
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 16.8x24.0cm
ISBN: 9788376412368
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376412368
Marketing medialny
Cena sugerowana przez wydawcę:
48,00
43,80
Oszczędzasz: 4,20

Opis

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.