Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
-20%

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Magdalena Kowalska

Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor: Magdalena Kowalska
Liczba stron: 340
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2023
Format: 240x179 mm
EAN:9788320825657
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Cena sugerowana przez wydawcę:
89,90
71,52
Oszczędzasz: 18,38

Opis

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.