Opis
Publikacja jest poświęcona tematyce rozwoju ekologicznego przedsiębiorstw, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez podmioty gospodarcze, dla których ekologia ma istotne znaczenie. Przedstawiono w niej podstawowe kwestie związane z relacjami na linii biznes-ekologia i zarządzaniem ekologicznym. Szczególną uwagę zwrócono na ekoinnowacje i pomiar ekoinnowacyjności, a także finansowanie ochrony środowiska przez polskie przedsiębiorstwa. Zaprezentowano wyniki badania dotyczącego ekorozwoju polskich przedsiębiorstw oraz studia przypadków powszechnie znanych firm działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi.
Inne tego autora
Katarzyna Szopik- Depczyńska - doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny adiunkt) na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego w Instytucie Zarządzania i Inwestycji. Jej zainteresowania naukowe oscylują głównie wokół tematyki uwarunkowań kształtowania aktywności innowacyjnej w przedsiębiorstwach i gospodarce, sfery B+R w przedsiębiorstwach oraz rozwoju regionów Polski i UE. Współautorka trzech monografii i licznych artykułów naukowych poświęconych ...
58,93 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 10,07 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. ...
35,01 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 4,89 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy za...
71,52 zł
89,90 zł
Oszczędzasz: 18,38 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Gdy w 1998 roku powieść "Cząstki elementarne" podbiła listy bestsellerów, jej autor, Michel Houellebecq, uzyskał rzadki w świecie literatury status supergwiazdy. Od tego czasu w ślad za sukcesem przyszły skandale, nagrody i miano najchętniej czytanego współczesnego francuskiego pisarza. Houellebecq na oczach świata upadał, podnosił się i dojrzewał, chociaż niektórzy skłonni byliby powiedzieć, że miało to więcej wspólnego ze starzeniem się sera niż z dochodzeniem do pozycji nobliwego mi...
41,34 zł
54,99 zł
Oszczędzasz: 13,65 zł
Cena sugerowana przez wydawcę