Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Marketing 3.0 BR
-28%

Marketing 3.0 BR

Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
Liczba stron: 200
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380871151
Marketing 3.0 BR
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,90
25,13
Oszczędzasz: 9,77

Opis

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.