Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Innowacyjność. Przepis na sukces. Model „od A do F”
-31%

Innowacyjność. Przepis na sukces. Model „od A do F”

Philip Kotler

Wydawnictwo:Rebis
Autor: Philip Kotler
Liczba stron: 304
Oprawa: twarda
Tytuł oryginału: Winning at Innovation. The A-to-F Model
Seria wydawnicza: Poradniki i podręczniki biznesowe
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2013
Format: 15.0x22.5cm
ISBN: 9788375108132
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375108132
Innowacyjność. Przepis na sukces. Model „od A do F”
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
34,45
Oszczędzasz: 15,45

Opis

Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model „od A do F” pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.
„Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat”
/Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe/
„To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie”
/Carlos Losada, ESADE Business School/

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.