Szukaj Szukaj
GRYDodatki

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham - Gra karciana. Szczęście i szaleństwo: Kasyno w Monte Carlo wykorzystuje moce pozwalające manipulować prawdopodobieństwem, aby zgromadzić bogactwa kosztem bezpieczeństwa zwykłych ludzi. Wraz z innymi badaczami musisz wykraść źródło mocy kultu i położy kres ich nikczemnej działalności. Czy w wyniku intrygi szczęście odwróci się na waszą korzyść? A może opuści was na zawsze? Mamy przyjemność za...
99,36  99,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,54 
Nowe rozszerzenia zawierające kampanię Szkarłatne klucze. Arkham w stanie Massachusetts opanowała plaga tajemniczych zaginięć. Każdy przedmiot, budynek lub osoba, która zniknie, przestaje istnieć nie tylko fizycznie, ale także i pamięć o niej przepada. O zaginionych pamięta zaledwie garstka badaczy, a przynajmniej tak im się wydaje. Nie mija wiele czasu, nim lokalna tajemnica staje się międzynarodowym spiskiem, zaś nasi dzielni badacze otrzymują propozycję dołączenia do działającej w ukryciu o...
318,14  319,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,76 
Bezwymiarowe i niewidzialne zawiera V scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 225-259 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich. ...
55,99  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,91 
Essex County Express zawiera III scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 147-183 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich. ...
58,05  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,85 
Gdzie czeka zagłada zawiera VI scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 260-298 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich. ...
52,11  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,79 
Krew na ołtarzu zawiera IV scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 184-224 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich. ...
52,11  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,79 
Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich. ...
52,11  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,79 
W dalekich, niezbadanych obszarach Antarktydy, niewypowiedziana groza ukrywa się w mroku. A wraz z nią czają się, obserwują i wyczekują tajemnice tak starożytne że razem grożą rozszarpaniem na strzępy naszej wiedzy o planecie, która nazywamy domem o ile wcześniej nie rozszarpią samej rzeczywistości. W obliczu takiej grozy, badacze muszą zanurzyć się w tajemnicach skrywających się w lodowych czapach i, miejmy nadzieję, odkryć prawdę nim będzie za późno. Czy zdołają ocalić świat? A może sczezną w ...
140,31  159,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,59 
To nie jest samodzielny produkt. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: Gra karciana oraz rozszerzenie Zmowa nad Innsmouth. Informacje podstawowe: Mroczne siły opanowały Innsmouth! Z trudem udało wam się uciec razem z agentką Harper z tej nadmorskiej osady rybackiej, a teraz pędzicie na  złamanie karku w kierunku latarni morskiej na Sokolim Przylądku - gdzie macie nadzieję znaleźć kolejne wskazówki, które pozwolą wam poskładać fragmenty waszych wspomnień w spójną całość...
65,64 
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii Sieć snów, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części. Po wydarzeniach z Koszmaru tysiąca wcieleń w końcu udało wam się dotrzeć do Krain Snów, jednak nie są one tym czego się spodziewaliście. Nie witają wa...
64,85 
Powrót Zapomnianej ery to rozszerzenie do Horroru w Arkham: Gry karcianej, zawierające nowe zestawy spotkań do każdego scenariusza kampanii Zapomniana era, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Zapomniana era, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo, pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym ...
149,08 
Na wszystko padał cień przyczajonej, pradawnej, plugawej grozy starego miasta i przeżartych pleśnią, bluźnierczych spadzistości dachu, pod którym pisał, studiował i borykał się z równaniami H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy Sąd. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz przestać myśleć o kartach tarota, które opowiedziały historię ponurej przyszłości. Jednak kiedy dowiadujesz się, że w posiadłości we French Hill zniknęło bez śladu czworo ludzi, zaczynasz się zastanawiać, czy przepowie...
116,57  129,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,33 
To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym "Przystosowalny", które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich kompanów jako Carson Sinclair, lokaj. Zdiagnozuj i wylecz schorzenia jako Vincent Lee, doktor. Wymykaj się pościgom jako Kymani Jones, konsultant ds. bezpieczeństwa. Poznawaj słowa nadnaturalnej potęgi jako Amina Zidane, operatorka. Uwieczniaj niewyobrażalne koszmar...
218,69  219,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,21 
W scenariuszu Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli. Po uderzeniu dziwnego meteorytu miasto zostało całkowicie odcięte przez podejrzaną agencję rządową nikomu nie wolno wyjechać, a tylko kilku wybranych detektywów mogło wejść na jego...
103,82 
Stańcie w obronie Krain Snów przed zakusami Tkającej w ciemnościach w ramach Tkaczki kosmosu, szóstego i ostatniego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana! Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B kampanii Sieć snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części. Po wydarzeniach z Nie ma...
64,85 
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana. ,,Raz jeszcze udałem się w głąb posępnych ruin kryjących się wśród piasków... - H. P. Lovecraft, ,,Zapomniane miasto" Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata. Kiedy słynny historyk Alejandro Vela odkrył jedną z takich tajemnic - ruiny pradawnego miasta Azteków - zapoczątko...
115,50  129,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,40 
Echa przeszłości zawierają III scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy. ...
52,11  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,79 
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Horror w Arkham. Nad Arkham zawisła prastara, złowieszcza klątwa. Ludzie szepczą, że z wystawy Dziedzictwo Faraonów zniknęły jakieś dziwne artefakty. Ci, którzy próbowali ich szukać, natrafili na rzeczy tak koszmarne, że nie sposób to opisać. Co więcej, na ulicach widuje się tajemniczą, mroczną postać, odzianą w pradawne, egipskie szaty. Powiadają, że przeklęty każdy, kto go napotka. Miasto sparaliżował strach. Los wszystkich sp...
93,12  109,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,78 
Mroczna wizja Nowej Anglii, opisana w twórczości H.P. Lovecrafta, nie kończy się na miasteczku Arkham. Pobliskim Dunwich wstrząsają straszliwe wydarzenia i nieziemskie siły. Oprócz groźby, jaką stanowi przebudzenie się Przedwiecznego, Badacze będą musieli zmierzyć się z gniewem Koszmaru z Dunwich Koszmar z Dunwich wprowadza do gry Horror w Arkham kilka nowych elementów, w tym rozerwania bram, karty Ran i Szaleństwa, zadania i misje, i nowy rodzaj ruchu potworów. Gracze znajdą tu również nową pla...
177,99  199,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,91 
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana. ,,Jeśli nie zdołamy ich powstrzymać, niebawem wyruszą oni i dotrą do najtajniejszego jądra Antarktydy - tam będą wiercić i topić lód, aż wydobędą na powierzchnię coś, co naszemu światu może przynieść zatratę". -H. P. Lovecraft, ,,W górach szaleństwa" Pośród lodowego, jałowego kontynentu Antarktydy kryje się tajemnica tak starożytna i głęboka, że jej poznanie może zburzyć fundamenty nas...
306,20 
Zestaw Nieopisywalna przysięga zawiera IV scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 147-188 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy. ...
52,11  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,79 
Sąd. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz przestać myśleć o kartach tarota, które opowiedziały historię ponurej przyszłości. Jednak kiedy dowiadujesz się, że w posiadłości we French Hill zniknęło bez śladu czworo ludzi, zaczynasz się zastanawiać, czy przepowiedziany przez wróżbitkę straszny los dotyczy tylko ciebie, czy może całego Arkham. Informacje podstawowe: Liczba graczy: 1 - 2 Czas gry: 60 - 120 min Ograniczenie wiekowe: 14+...
112,47  129,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,43 
Zadanie badaczy nie będzie proste dodatek wprowadza bowiem trzy nowe scenariusze, w których badacze zmierzą się z widmami, kultystami i stawią czoło głębi samych Podziemi. Dzięki ponad 130 nowym kartom wydarzeń, atutów, potworów, stanów oraz nowemu rodzajowi kafelków, Sekrety Zakonu pozwolą wam wkroczyć do skarbca pełnego upiornych przygód i opowieści. Informacje podstawowe: Liczba graczy: 1 - 6 Czas gry: 120 - 180 min Ograniczenie wiekowe: 14+ Zawartość pudełka: 5 kafelków dzielnic 4 badaczy 3 ...
140,31  159,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,59 
Zimne morskie fale roztrzaskują się o wybrzeża Nowej Anglii a gęsta mgła napływa od strony zatoki, spowijając ukryte w zakamarkach ciemności osady rybackie. Mroczne cienie czają się w przybrzeżnych wodach, dziwne światła suną głęboko pod powierzchnią Atlantyku a bladzi wieśniacy znikają gdzieś z niepokojącą regularnością. Horror w Arkham: Wśród mrocznych fal to kolejne duże rozszerzenie, które poprowadzi wasze śledztwo poza granice Arkham ku innym nieszczęsnym miasteczkom Massachusetts. Dwa no...
250,99  289,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,91 
121,06  149,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,89 
Zestaw czterech playmat do ISS Vanguard. Każda playmata jest dedykowana jednej z sekcji prowadzonej przez gracza.
148,83  159,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,17 
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Jamajka. Przedsprzedaż do: 17.06.2022. Czas powiększyć załogę! Wielki Wyścig Morgana od wielu lat przyciąga najznamienitszych piratów, którzy marzą tylko o jednym: żeby zaciągnąć się na któryś ze statków i wziąć udział w rywalizacji. Wy - kapitanowe i kapitanki - doskonale znacie reguły gry. Odrobina rumu i garść dublonów podsunięta karczmarzowi wystarczy, aby przyciągnąć rekrutów, dzięki którym osiągniec...
76,82  89,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,13 
Zbliża się lawina! Lawina to dodatek do nominowanej do Spiel Des Jahres gry K2 autorstwa Adama Kałuży. Wtasuj dwa kafle lawiny zamiast dwóch losowych kafli pogody. Kafle lawiny rozpatrywane są tak samo jak inne karty pogody w trakcie rozliczani aklimatyzacji. Lawinę rozpatrujemy zawsze od dołu, ku szczytowi. Jeżeli himalaista gracza znajduje się na danej wysokości, gdzie przechodzi lawina, to zmierzyć się z jej efektami. Jeżli skrył się w namiocie, traci jeden punkt aklimatyzacji, jeżeli pozosta...
5,72  7,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,23 
48,40  59,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,55 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.