Opis
KLOCKI WIELOFUNKCYJNE to zestaw klocków, na podstawie których będą Państwo mogli stymulować i rozwijać funkcje poznawcze dziecka.
W dużej mierze operacje na klockach będą wykorzystywały umiejętności wzrokowe i na ich podstawie rozwijały inne funkcje poznawcze.
Percepcja organizacji wzrokowej nie jest czymś, co zachodzi raz na zawsze dla wszystkich bodźców. Umiejętność organizowania zaczyna pojawiać się pomiędzy 1. I 2. miesiącem życia, ale rozwija się dalej po tym czasie, pozostając pod wpływem zarówno wiedzy, jak wsparcia percepcyjnego /Psychologia dziecka Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller, Warszawa 1995, str. 241/.
W zestawie sześcian oraz kolorystyka nie jest przypadkowa. Podstawą doboru klocków jest wiedza na temat zdolności wzrokowych dziecka i w oparciu o tę wiedzę wykorzystanie podstawowego schematu do rozwijania pozostałych funkcji poznawczych.
Zestaw ten wykorzystuje prymarne umiejętności wzrokowe takie jak łatwość patrzenia na wzór, patrzenie na wzór przypominający szachownicę, wodzenie wzrokiem po krawędziach klocka, wzoru, wykorzystanie kontrastów barw powstałych z łączenia kolorów: czarnego, białego, żółtego, czerwonego.
Wykorzystujemy też wiedzę na temat umiejętności wzrokowych dziecka, jaką jest zaprogramowanie takie, aby dziecko wskazywało sensowną aktywność wzrokową. Aktywność ta dostarcza danych sensorycznych, które utrzymują aparat, neuronalny na właściwym poziomie, poprzez kierowanie uwagi dziecka na najbardziej informacyjne części świata wzrokowego /Psychologia dziecka Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller, Warszawa 1995, str. 238/.
Propozycje zadań dostarczają odpowiednie formy aktywności potrzebne do normalnego rozwoju. Rozwijają percepcje wzrokową, słuchową, motoryczną. Stymulują mechanizmy lewopółkulowe. Usprawniają myślenie, pamięć i koncentrację uwagi. Kształtują umiejętności matematyczne.
Zestaw ten jest przeznaczony przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym. Może być też wykorzystany w szkole podstawowej, jako pomoc do zajęć rewalidacyjnych, wyrównawczych.
Terapeuci wczesnego wspomagania rozwoju mogą tworzyć wzory z klocków zgodnie z biologicznym programowaniem rozwoju percepcji wzrokowej malucha i wykorzystać je do stymulacji wzrokowej.
Klocki wielofunkcyjne są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Klocki można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
Klocki wielofunkcyjne to doskonały materiał w pracy w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, jako materiał startowy.
Klocki przeznaczone są dla dzieci:
- zagrożonych niepełnosprawnością
- z zaburzeniami rozwojowymi
- zagrożonych dysleksją
- z trudnościami w nauce czytania
- z trudnościami w koncentracji uwagi
Zestaw zawiera:
- 40 bukowych klocków 3x3 cm w czterech kolorach (biały, czarny, żółty, czerwony)
- zeszyt ćwiczeń, format A4, ilość stron 48, druk kolor
- wzory do ćwiczeń, format A5, ilość kartek 64, druk kolor
- karty wzorów
- twarde opakowanie
W dużej mierze operacje na klockach będą wykorzystywały umiejętności wzrokowe i na ich podstawie rozwijały inne funkcje poznawcze.
Percepcja organizacji wzrokowej nie jest czymś, co zachodzi raz na zawsze dla wszystkich bodźców. Umiejętność organizowania zaczyna pojawiać się pomiędzy 1. I 2. miesiącem życia, ale rozwija się dalej po tym czasie, pozostając pod wpływem zarówno wiedzy, jak wsparcia percepcyjnego /Psychologia dziecka Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller, Warszawa 1995, str. 241/.
W zestawie sześcian oraz kolorystyka nie jest przypadkowa. Podstawą doboru klocków jest wiedza na temat zdolności wzrokowych dziecka i w oparciu o tę wiedzę wykorzystanie podstawowego schematu do rozwijania pozostałych funkcji poznawczych.
Zestaw ten wykorzystuje prymarne umiejętności wzrokowe takie jak łatwość patrzenia na wzór, patrzenie na wzór przypominający szachownicę, wodzenie wzrokiem po krawędziach klocka, wzoru, wykorzystanie kontrastów barw powstałych z łączenia kolorów: czarnego, białego, żółtego, czerwonego.
Wykorzystujemy też wiedzę na temat umiejętności wzrokowych dziecka, jaką jest zaprogramowanie takie, aby dziecko wskazywało sensowną aktywność wzrokową. Aktywność ta dostarcza danych sensorycznych, które utrzymują aparat, neuronalny na właściwym poziomie, poprzez kierowanie uwagi dziecka na najbardziej informacyjne części świata wzrokowego /Psychologia dziecka Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller, Warszawa 1995, str. 238/.
Propozycje zadań dostarczają odpowiednie formy aktywności potrzebne do normalnego rozwoju. Rozwijają percepcje wzrokową, słuchową, motoryczną. Stymulują mechanizmy lewopółkulowe. Usprawniają myślenie, pamięć i koncentrację uwagi. Kształtują umiejętności matematyczne.
Zestaw ten jest przeznaczony przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym. Może być też wykorzystany w szkole podstawowej, jako pomoc do zajęć rewalidacyjnych, wyrównawczych.
Terapeuci wczesnego wspomagania rozwoju mogą tworzyć wzory z klocków zgodnie z biologicznym programowaniem rozwoju percepcji wzrokowej malucha i wykorzystać je do stymulacji wzrokowej.
Klocki wielofunkcyjne są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Klocki można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
Klocki wielofunkcyjne to doskonały materiał w pracy w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, jako materiał startowy.
Klocki przeznaczone są dla dzieci:
- zagrożonych niepełnosprawnością
- z zaburzeniami rozwojowymi
- zagrożonych dysleksją
- z trudnościami w nauce czytania
- z trudnościami w koncentracji uwagi
Zestaw zawiera:
- 40 bukowych klocków 3x3 cm w czterech kolorach (biały, czarny, żółty, czerwony)
- zeszyt ćwiczeń, format A4, ilość stron 48, druk kolor
- wzory do ćwiczeń, format A5, ilość kartek 64, druk kolor
- karty wzorów
- twarde opakowanie
Inne tego autora
Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:- zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce języka<BR>Zadania zawarte w książeczce uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania elementów narysowanego schematu rysunku. Rozwijają pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.<BR><BR>Propozycje mogą być wykorzystane także do ćwiczeń sekwencji słuchowo-ruchowych: dorosły rysuje wzór podstawowy i wyjaśnia który o...
14,91 zł
17,00 zł
Oszczędzasz: 2,09 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Autorka bestsellerowych Beduinek na Instagramie zaprasza czytelników w podróż do miejsca, które fascynuje ją od lat. W Iranie Aleksandrze Chrobak udaje się dotrzeć tam, gdzie turysta nie ma wstępu. Odwiedza zamknięte dla innowierców sanktuaria szyickich imamów, w których Iranki najpierw się modlą, a później ustawiają do selfie przy grobie świętych męczenników. Podziwia zawodowe płaczki w czasie uroczystości żałobnych, tańczy na weselu i szuka ostatnich świątyń ognia. Zaprzyjaźnia się także z ira...
29,88 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 10,02 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Trening prawej i lewej półkuli mózgu jest zaprojektowany w taki sposób, by terapeuta mógł powracać do ćwiczenia z tym samym dzieckiem oraz wielokrotnie korzystać z jednej karty pracy z innymi dziećmi.
W zestawie znajduje się podkładka na którą nakładamy kartę pracy, folia dzięki której wykonujemy wielokrotnie zadania, kolorowe mazaki suchościeralne.
Terapeuta wybiera kartę pracy, nakłada ją na podkładkę, następnie na wybraną kartę nakłada folię. Po udzieleniu instrukcji, prosi dziecko o wykonani...
154,14 zł
Od samogłoski do sylaby otwartej. Scenariusze zajęć przedszkolnych to propozycja zabaw, gier i ćwiczeń dla nauczyciela pracującego z grupą przedszkolną. Zawarte tu pomysły odnoszą się bezpośrednio do Plansz ,,Kocham Czytać". Przygotowanie do nauki czytania w grupie przedszkolnej, autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej, co pozwala na wykorzystanie tej atrakcyjnej pomocy w sposób celowy i pełny. Publikacja ta jest swoistym przewodnikiem podczas pracy z Planszami ,,Kocham Czytać" i może stanowić inspi...
7,31 zł
9,90 zł
Oszczędzasz: 2,59 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja to pomoc, która wspiera rozwój manualny dzieci ze spektrum autyzmu.
Część 2 zawiera ćwiczenia rysowania figur geometrycznych, kolorowania ich według wzoru. Zadania zostały przygotowane z uwzględnieniem narastającego poziomu trudności.
Praca z kartami dotyczącymi grafopercepcji pozwala dziecku na zdobycie ważnych umiejętności: prawidłowego chwytu ołówka oraz świadomego kreślenia wzorów po kartce. Dzięki temu możliwa jest realizacja trudniejszych zada...
56,15 zł
60,00 zł
Oszczędzasz: 3,85 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Terapia funkcji wzrokowych to zestaw 32 plansz i kartonowych obrazków, które są wartościową pomocą w usprawnianiu rozwoju poznawczego niemowląt i starszych dzieci. Zawartość teczki podzielona jest na trzy grupy: - materiał tematyczny (królik, ryba, kot, pies, kaczka); - materiał atematyczny (figury: kwadrat, trójkąt, prostokąt, koło); - materiał literowy (samogłoski: A, E, I, O , U, Y). Zestaw zawiera karty z mocno skontrastowanymi wzorami (czarno-białe), których ilość na prezentowanych planszac...
60,84 zł
65,00 zł
Oszczędzasz: 4,16 zł
Cena sugerowana przez wydawcę