Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneLogopedia i pedagogikaPomoce logopedyczno - dydaktyczne
Zestaw Trening Prawej i Lewej Półkuli Mózgu cz.1

Zestaw Trening Prawej i Lewej Półkuli Mózgu cz.1

Agnieszka Bala

Wydawnictwo:Arson
Autor: Agnieszka Bala
Oprawa: pudełko
Rok wydania w Polsce: 2022
EAN:5907763600698
Zestaw Trening Prawej i Lewej Półkuli Mózgu cz.1
154,14

Opis

Trening prawej i lewej półkuli mózgu jest zaprojektowany w taki sposób, by terapeuta mógł powracać do ćwiczenia z tym samym dzieckiem oraz wielokrotnie korzystać z jednej karty pracy z innymi dziećmi.

W zestawie znajduje się podkładka na którą nakładamy kartę pracy, folia dzięki której wykonujemy wielokrotnie zadania, kolorowe mazaki suchościeralne.

Terapeuta wybiera kartę pracy, nakłada ją na podkładkę, następnie na wybraną kartę nakłada folię. Po udzieleniu instrukcji, prosi dziecko o wykonanie zadania.

Dorosły decyduje jakie zadanie dziecko będzie wykonywało, wybierając spośród zestawu adekwatną kartę do pracy.

Pomoc zawiera ćwiczenia z zakresu polimodalnej terapii poznawczej. Rozwija i utrwala umiejętności motoryki ręki, koordynacji wzrokowo-ruchowej i grafopercepcji. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym rozwijającymi się normatywnie oraz dzieci z różnymi niepełnosprawnościami.

Trening prawej i lewej półkuli mózgu

wielokrotne wykonywanie ćwiczenia

wykorzystywanie tej samej karty pracy z innymi dziećmi

ciekawe rozwiązanie metodyczne

świetna zabawa

możliwość wykorzystania w klasie, gabinecie, domu, w podróży

Zestaw Trening prawej i lewej półkuli mózgu

podkładka na którą nakładamy kartę pracy

folia dzięki której wykonujemy wielokrotnie zadania

kolorowe mazaki suchościeralne.

Sposób działania według Zestawu Trening prawej i lewej półkuli mózgu

terapeuta wybiera kartę pracy

terapeuta nakłada kartę pracy na podkładkę,

terapeuta nakłada folię

terapeuta udzieleniu dziecku instrukcji

dziecko wykonuje zadanie

Cele i zadania

ćwiczenia z zakresu polimodalnej terapii poznawczej

rozwijanie i utrwalanie umiejętności motoryki ręki, koordynacji wzrokowo-ruchowej i grafopercepcji

rozwijanie poczucia własnej wartości

rozwijanie koncentracji uwagi

Dla kogo?

dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w normie rozwojowej

dla dzieci z różnymi niepełnosprawnościami.

Kto może wykorzystać?

nauczyciel wychowania przedszkolnego

nauczyciel nauczania początkowego

logopeda

pedagog

psycholog

rodzic


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.