Szukaj Szukaj
Cosiewydaje.plBaza autorówAnna Wajcowicz-Narloch

Anna Wajcowicz-Narloch

Książki autora Anna Wajcowicz-Narloch

Historyczka mody Emmanuelle Dirix w kolejnej części serii poświęconej kultowym domom mody opisuje życie i twórczość Balenciagi, zwracając uwagę na najważniejsze jej cechy oraz podkreślając znaczenie licznych inspiracji. Pokazuje, jak wpłynęła na nią hiszpańska tradycja, religia katolicka oraz dawne malarstwo, kreśląc jednocześnie postać Balenciagi jako awangardowego projektanta, nieustannie eksperymentującego z formami i materiałami. Poznamy tu również dokonania kolejnych pokoleń projektantów po...
42,79  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,21 
Jak na kogoś, kto do tego stopnia unika światła jupiterów, że nawet ukrywa swoją tożsamość, Banksy jest zadziwiająco sławny. Choć zaczynał jako artysta graffiti z Bristolu, obecnie jego prace, sprzedawane na aukcjach za siedmiocyfrowe sumy, zdobią ściany domów celebrytów i gwiazd. Pojawienie się nowego dzieła za każdym razem jest międzynarodowym newsem, jego film dokumentalny Wyjście przez sklep z pamiątkami otrzymał nominację do Oscara, a do muzeów pokazujących jego wystawę ustawiają się wielog...
61,39  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 37,61 
Od powstania we Florencji w 1921 roku jako firma oferująca bagaże dla elit do współczesnej pozycji marki jako producenta kultowych akcesoriów i kolekcji couture, dom mody Gucci stał się gigantem w branży mody luksusowej. Na przestrzeni ostatniego stulecia charakterystyczne skórzane wyroby Gucci i dekadencka odzież w elegancki sposób łączyły skromność z przepychem, a wszystko to pod pożądanym logo podwójnej litery "G". Książka przedstawia historię początków firmy jako producenta luksuso...
42,79  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,21 
Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze słynnych wielbicieli - Herms stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najbardziej wymagających klientów.Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu - od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B. Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Herms rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambi...
42,79  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,21 
Nowość
42,79  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,21 
Torebki z monogramem Louis Vuitton są noszone przez znane osobistości i rodziny królewskie od ponad 150 lat. Odkąd młody Louis postanowił szukać szczęścia w Paryżu, ta najbogatsza z marek przetrwała dwie wojny światowe, okres wielkiego kryzysu, erę jazzu i szalone lata sześćdziesiąte. Opisując historię rozwoju Louis Vuitton do statusu ikony w latach 80. XX wieku, powstanie modowej potęgi LVMH oraz zatrudnienie w 1997 roku Marca Jacobsa, Mała księga Louis Vuitton ukazuje transformację zakładu rze...
44,86  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,14 
Ta bogato ilustrowana książka autorstwa Desmonda Morrisa jest pionierską i ożywczą analizą znaczenia mowy ciała w rozumieniu sztuki. Za każdym razem, gdy artysta portretuje człowieka, musi podjąć decyzję o postawie postaci. Czy będą stać, siedzieć czy leżeć? Uśmiechać się, krzyczeć czy płakać? Chociaż często przeoczane, ignorowane albo niedocenione, Morris dowodzi, że pozy i gesty odzwierciedlają obyczaje danego okresu historycznego, zwyczaje określonej kultury lub modę w stylach artystycznych. ...
55,18  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 33,82 
Poznajcie niezwykłą historię Prady - mediolańskiej marki, która, zaczynając jako luksusowa firma produkująca wyroby skórzane, z czasem przeistoczyła się w międzynarodowe imperium. Jest ono dzisiaj obecne na rynkach ponad 70 krajów i na całym świecie prowadzi około 250 sklepów. Ten globalny sukces marka zawdzięcza subtelnej elegancji, oryginalności i luksusowemu charakterowi projektów, a także odważnemu podejściu do tkanin, tekstur i kolorów. Wszystkie te cechy sprawiają, że niepowtarzalny styl d...
42,79  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,21 
Versace to marka, której już sama nazwa elektryzuje. Produkty z charakterystycznym logotypem w postaci głowy Meduzy są bowiem synonimem ekskluzywnej mody w najlepszym wydaniu. Uwielbiane zarówno przez jej miłośników, jak i celebrytów, stanowią spełnienie marzenia o luksie i elegancji. Książka Versace. Historia kultowego domu mody prezentuje historię marki od momentu jej utworzenia w 1978 roku przez Gianniego Versacego aż po jej dzisiejszy kultowy status firmy posiadającej ponad dwieście butików ...
42,79  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,21 
Yves Saint Laurent już na samym początku swojej kariery zrewolucjonizował świat mody, wynosząc krawiectwo do poziomu niesamowitego kunsztu i artystycznego wyrafinowania. Najpierw jako jeden z najmłodszych w historii dyrektorów kreatywnych u sterów Diora, później już pod własnym nazwiskiem Saint Laurent świadomie rezygnował z rozróżnienia między dziełem sztuki a ubraniem - czego najlepszym dowodem jest jego natychmiast rozpoznawalna sukienka z motywem Mondriana. Przekraczanie granic charakteryzow...
42,79  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,21 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.