Książki autora Annette Siemes
Projektowanie komunikacji vol. 2 to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Wewnątrz między innymi o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna, a także o tym, czy kam...
32,46 zł
44,10 zł
Oszczędzasz: 11,64 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Na tle globalnej problematyki zmian klimatycznych oraz leżących u jej podłoża problemów szczegółowych (np. model gospodarczy mający na celu ciągły wzrost, ekstraktywizm, przyspieszoną urbanizację) obserwować można w ostatnim czasie dynamiczny rozwój inicjatyw i koncepcji teoretycznych dążących do zmian w kierunku szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju. Wzrasta również liczba komunikacji (sic!) o tych tematach. ()
Transformation design stanowi obszar debat o tych kwestiach z perspektywy obser...
31,94 zł
40,01 zł
Oszczędzasz: 8,07 zł
Cena sugerowana przez wydawcę