Opis
Podręcznik składa się z 26 tematów, zgrupowanych w ośmiu rozdziałach. Każdy z nich jest poprzedzony - umieszczonym na oddzielnej kartce - czytelnym, szczegółowym spisem omawianych zagadnień, stanowiącym gotowy konspekt lekcji. Dzięki temu zarówno uczniowie, jak i nauczyciele od razu dowiedzą się, co będzie treścią danego tematu.
Każdy rozdział ł prezentuje kilka tematów - ich układ został dobrze przemyślany pod kątem metodycznym. Zalecam realizowanie tematów z danego modułu w podanej kolejności, natomiast kolejność realizacji poszczególnych modułów można dostosować do własnego planu pracy.
Książka podzielona na tematy, ułożone w przemyślany sposób, stanowi nieocenione źródło wiedzy metodycznej dla nauczycieli, niezbędnej do realizacji zajęć z informatyki. Nauczyciele nie tylko dowiedzą się, czego uczyć, ale również, jak to zrobić.
Wiele zagadnień przedstawiam w postaci tabel czy schematów, ułatwiając rozumienie różnych pojęć i metod.
Każdy rozdział ł prezentuje kilka tematów - ich układ został dobrze przemyślany pod kątem metodycznym. Zalecam realizowanie tematów z danego modułu w podanej kolejności, natomiast kolejność realizacji poszczególnych modułów można dostosować do własnego planu pracy.
Książka podzielona na tematy, ułożone w przemyślany sposób, stanowi nieocenione źródło wiedzy metodycznej dla nauczycieli, niezbędnej do realizacji zajęć z informatyki. Nauczyciele nie tylko dowiedzą się, czego uczyć, ale również, jak to zrobić.
Wiele zagadnień przedstawiam w postaci tabel czy schematów, ułatwiając rozumienie różnych pojęć i metod.