Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPrawo
Ilustrowane prawo reklamy w.4
-13%

Ilustrowane prawo reklamy w.4

Katarzyna Grzybczyk

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Liczba stron: 516
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 250x176 mm
EAN:9788382236750
Ilustrowane prawo reklamy w.4
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
51,60
Oszczędzasz: 7,40

Opis

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.