Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickiePrawo
Prawo reklamy
-15%

Prawo reklamy

Katarzyna Grzybczyk

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Liczba stron: 330
Oprawa: miękka
Seria wydawnicza: SERIA AKADEMICKA
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 9788326437724
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788326437724
Prawo reklamy
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
50,27
Oszczędzasz: 8,73

Opis

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.

Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.