Szukaj Szukaj
GRYEdukacyjne

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Nawlekając elementy na słupek osadzony w podstawce, dzieci uczą się rozróżniać kształty i kolory. Gra jest też dobrym treningiem zręczności i uczy dążenia do realizacji określonego planu. ...
29,03  40,01 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,98 
Gruba ryba! To ciekawa i szybka do opanowania gra karciana. Dzięki prostym zasadom pozwala bawić się z najmłodszymi i łączy pokolenia. Rozgrywkę można prowadzić na różnych poziomach trudności, w zależności od wieku graczy. Gracze poznają łowisko i planują, jak osiągnąć udany połów. Podczas zabawy każdy z graczy stara się złowić rybę na wybraną przez siebie przynętę. Zawartość: 40 kart z różnymi gatunkami ryb Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki:...
29,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,36 
Gry do auta Bingo ALBI
21,67  28,27 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,60 
Gry do auta Quizy ALBI
20,75  28,27 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,52 
Gry do auta Znaki ALBI
20,54  28,27 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,73 
22,11  29,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,88 
Kółka i spółka to gra, która zwyciężyła w I. edycji konkursu "Wymyśl grę, zostań autorem Granny" organizowanej przez GRANNĘ i magazyn Wychowanie w przedszkolu. Autorka - Alina Brzeska-Czuba jest nauczycielem, praktykiem. Grafiki stworzył znany polski ilustrator Maciej Szymanowicz. Gra polega na układaniu obrazków na czas, z dostępnych figur geometrycznych. Kto będzie najszybszy - zdobędzie najwięcej punktów i wygra. Podczas rozgrywki są możliwe trzy warianty trudności. Zawartość pudełka: plansza...
25,54  39,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,45 
Jedna z najciekawszych łamigłówek geometrycznych. Niezastąpiona w podróży. Gra dla 1-2 osób powyżej 7 lat.
16,75  19,22 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,47 
Podróżna wersja gry edukacyjnej sprawdzającej wiedzę z różnych dziedzin. Sprawdź, czy jesteś OMNIBUSEM! W tym szybkim quizie przetestujesz zarówno swoją wiedzę, jak i refleks. Na kartach znajduje się 450 pytań. Gracze muszą zdobyć największy żeton to szansa na więcej punktów, ale i ryzyko większej straty w przypadku błędu. ...
20,65  23,68 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,03 
Quiz zawiera pytania z różnych dziedzin. żde pytanie są podane trzy odpowiedzi - jedna prawidłowa i dwie zabawne. Gry wzbogacają słownictwo dziecka, atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin. ...
20,65  23,68 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,03 
Gra słowna. Na sześciokątnej planszy układamy słowa i słówka. To podróżna wersja gry będącej już w ofercie Granny. Ta wersja zawiera mniejszą planszę, dlatego rozgrywka trwa krócej, niż w wersji dotąd proponowanej. ...
14,54  19,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,45 
220,68  259,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,32 
225,18  269,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 43,82 
Hiperpamięć to gra dla całej rodziny, polegająca na szybkim odszukaniu elementów na podstawie wylosowanej karty w czasie określonym przez wirujący bączek.Dodatkowo w zestawie gra Wesołe Historie która rozwija słownictwo i umiejętność opowiadania. LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ: 72 elementy na grubej tekturze 30 kart z zadaniami drewniany bączek ...
40,29  55,73 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,44 
26,11  31,94 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,83 
Czy znajdziesz sprawcę tajemniczego porwania? Z okazji swoich 10 urodzin córeczka państwa Baskerville otrzymała w prezencie ślicznego pieska. Pewnego dnia bowiem piesek znikł. Lord Baskerville stwierdził, że musiał go porwać napewno ktoś z bywalców domu. Lord postanowił, by śledztwo w tej sprawie przeprowadził najsłynniejszy w świecie francuski policjant Inspektor Ktotoo. Błyskotliwy inspektor energicznie wziął się do pracy i szybko znalazł świadka tej okrutnej zbrodni. Biorąc pod uwagę swój sły...
53,92  76,17 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,25 
Gra edukacyjna polegająca na łączeniu pytań i odpowiedzi. Uczy rozpoznawać kształty, kolory, przeciwieństwa i inne pojęcia. Rozwija umiejętności logiczne, poznawcze i zdolności manualne. ...
31,68  44,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,32 
Ponad 100 quizów 12 zabaw Efekt świetlny wskazuje właściwy wybór
36,68  48,82 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,14 
12 gier edukacyjnych. Ponad 1000 ilustrowanych quizów. Gra jest przeznaczona dla osób w wieku od 4 do 6 lat.
48,81  69,69 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,88 
Ponad 100 quizów 12 zabaw Efekt świetlny wskazuje właściwy wybór
31,10  43,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,10 
  Elektroniczne puzzle sprzyjają rozwojowi podstawowych umiejętności dziecka, takich jak zdolności manualne, obserwacja i logiczne myślenie.<BR>Długopis sygnalizuje dziecku prawidłoweodpowiedzi poprzez sympatycznemelodyjki, efekty dźwiękowe iświetlne.<BR>...
30,21  41,96 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,75 
Elektroniczne puzzle sprzyjają rozwojowi zdolności manualnych, obserwacji i logicznego myślenia. Długopis sygnalizuje dziecku prawidłowe odpowiedzi poprzez sympatyczne melodyjki, efekty dźwiękowe i świetlne. ...
30,21  41,96 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,75 
Elektroniczne puzzle sprzyjają rozwojowi podstawowych umiejętności dziecka, takich jak zdolności manualne, obserwacja i logiczne myślenie. Długopis sygnalizuje dziecku prawidłowe odpowiedzi za pomocą sympatycznych melodyjek, efektów dźwiękowych i świetlnych. ...
29,15  40,48 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,33 
Quizy interaktywne   <BR>
30,24  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,76 
Elektroniczne puzzle sprzyjają rozwojowi podstawowych umiejętności dziecka, takich jak zdolności manualne, obserwacja i logiczne myślenie.Długopis sygnalizuje dziecku prawidłowe odpowiedzi za pomocą sympatycznych melodyjek, efektów dźwiękowych i świetlnych. ...
30,21  41,96 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,75 
Elektroniczne puzzle sprzyjają rozwojowi podstawowych umiejętności dziecka, takich jak zdolności manualne, obserwacja i logiczne myślenie. Długopis sygnalizuje dziecku prawidłowe odpowiedzi za pomocą sympatycznych melodyjek, efektów dźwiękowych i świetlnych. ...
31,10  43,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,10 
Elektroniczne puzzle sprzyjają rozwojowi podstawowych umiejętności dziecka, takich jak zdolności manualne, obserwacja i logiczne myślenie. Długopis sygnalizuje dziecku prawidłowe odpowiedzi za pomocą sympatycznych melodyjek, efektów dźwiękowych i świetlnych. ...
29,04  40,34 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,30 
Elektroniczne puzzle sprzyjają rozwojowi podstawowych umiejętności dziecka, takich jak zdolności manualne, obserwacja i logiczne myślenie. Długopis sygnalizuje dziecku prawidłowe odpowiedzi za pomocą sympatycznych melodyjek, efektów dźwiękowych i świetlnych. ...
31,10  43,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,10 
Ponad 100 quizów 12 zabaw Efekt świetlny wskazuje właściwy wybór
38,02  52,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,78 
  Ponad 100 quizów<BR>12 zabaw<BR>Efekt świetlny wskazuje właściwy wybór<BR>Odkryj i poznaj świat zwierzaków.<BR>
36,68  48,82 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,14 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.