Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Growth Hacker Marketing
-31%

Growth Hacker Marketing

Ryan Holiday

Wydawnictwo:One Press / Helion
Autor: Ryan Holiday
Liczba stron: 144
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 14x21 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328307285
Growth Hacker Marketing
Cena sugerowana przez wydawcę:
29,90
20,64
Oszczędzasz: 9,26

Opis

Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom. Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat. Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali. Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker inaczej: haker wzrostu to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama... Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty! Nie przepłacaj zastosuj to, co działa! Poradzisz sobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii hakowaniu wzrostu aby dotrzeć do znacznie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.