Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Działania marketingowe organizacji
-20%

Działania marketingowe organizacji

Agnieszka Smalec

Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor: Agnieszka Smalec
Liczba stron: 304
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 250x176 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788320823950
Działania marketingowe organizacji
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,90
47,65
Oszczędzasz: 12,25

Opis

Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni - marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.