Opis
Wspieranie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego należy do priorytetowych
zadań ich decydentów. Na samorządach bowiem spoczywa odpowiedzialność za
pobudzanie i kształtowanie rozwoju lokalnego i regionalnego. Aktywność samorządów
pozwala osiągnąć wytyczane cele przy wykorzystaniu dostępnych środków finansowych
oraz instrumentów i czynników rozwoju. Województwa, powiaty i gminy organizują
oraz wspierają liczne działania skierowane do różnych grup odbiorców, w tym
mieszkańców i przedsiębiorców. Organizowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych
i rozrywkowych dla mieszkańców i turystów oraz wspieranie lokalnej przedsiębiorczości
to kluczowe zadania związane z rozwojem jednostek samorządu terytorialnego.
zadań ich decydentów. Na samorządach bowiem spoczywa odpowiedzialność za
pobudzanie i kształtowanie rozwoju lokalnego i regionalnego. Aktywność samorządów
pozwala osiągnąć wytyczane cele przy wykorzystaniu dostępnych środków finansowych
oraz instrumentów i czynników rozwoju. Województwa, powiaty i gminy organizują
oraz wspierają liczne działania skierowane do różnych grup odbiorców, w tym
mieszkańców i przedsiębiorców. Organizowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych
i rozrywkowych dla mieszkańców i turystów oraz wspieranie lokalnej przedsiębiorczości
to kluczowe zadania związane z rozwojem jednostek samorządu terytorialnego.
Inne tego autora
35,28 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 13,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględ...
35,10 zł
40,00 zł
Oszczędzasz: 4,90 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wyn...
47,65 zł
59,90 zł
Oszczędzasz: 12,25 zł
Cena sugerowana przez wydawcę