Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Droga na szczyt
-28%

Droga na szczyt

Chip Conley

Wydawnictwo:Charaktery
Autor: Chip Conley
Liczba stron: 256
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 17x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788364721113
Droga na szczyt
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,95
35,96
Oszczędzasz: 13,99

Opis

Droga kariery Chipa Conleya jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I co szczególnie ważne udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą, i to w czasach głębokiego kryzysu.
Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziejinnowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce Emocje w równaniach.
W książce Droga na szczyt Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną. Droga na szczyt daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez autora książki. Conley opisuje, jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi, przeżywając odtąd okres niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny a przy tym ani na chwilę nie przestaje być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.
Autor przytacza w niej mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.
Podstawowa sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy to bardziej zadowoleni klienci, to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.