Opis
Droga kariery Chipa Conleya jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I co szczególnie ważne udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą, i to w czasach głębokiego kryzysu.
Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziejinnowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce Emocje w równaniach.
W książce Droga na szczyt Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną. Droga na szczyt daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez autora książki. Conley opisuje, jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi, przeżywając odtąd okres niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny a przy tym ani na chwilę nie przestaje być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.
Autor przytacza w niej mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.
Podstawowa sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy to bardziej zadowoleni klienci, to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.
Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziejinnowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce Emocje w równaniach.
W książce Droga na szczyt Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną. Droga na szczyt daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez autora książki. Conley opisuje, jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi, przeżywając odtąd okres niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny a przy tym ani na chwilę nie przestaje być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.
Autor przytacza w niej mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.
Podstawowa sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy to bardziej zadowoleni klienci, to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.
Inne tego autora
- Czy masz problemy z wyrażaniem emocji?
- Czy masz problem ze zrozumieniem innych?
- Czy pragniesz, by ktoś wreszcie dał ci klucz, który pomoże ci w zrozumieniu świata emocji?
Emocje w równaniach to fascynujący, nowatorski i przystępny wizualnie leksykon, który przedstawia uniwersalne prawdy w postaci genialnie prostych wzorów i dzięki temu pomaga z powodzeniem stawiać czoła życiowym wyzwaniom.
Kiedy na twojej drodze pojawia się wielki głaz, którego nie możesz ani obejść, ani poruszyć, najpros...
32,33 zł
44,90 zł
Oszczędzasz: 12,57 zł
Cena sugerowana przez wydawcę