Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPedagogika
Dostosowanie wymagań edukacyjnych 1etap
-23%

Dostosowanie wymagań edukacyjnych 1etap

Renata Naprawa , Alicja Tanajewska , Cecylia Mach

Wydawnictwo:Harmonia
Autor: Renata Naprawa , Alicja Tanajewska , Cecylia Mach
Liczba stron: 196
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2023
Format: 237x164 mm
EAN:9788383093215
Dostosowanie wymagań edukacyjnych 1etap
Cena sugerowana przez wydawcę:
29,50
22,81
Oszczędzasz: 6,69

Opis

Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim.

Publikacja powstała również z myślą o uczniach:

posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego

posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej

z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia

ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia)

ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD

słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem

przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe)

w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia)


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.