<STRONG>DIAGNOZA ROZWOJU UC...">
Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneLogopedia i pedagogikaPedagogika specjalna
Diagnoza rozwoju ucznia z niepełn. intel. Arkusz
-26%

Diagnoza rozwoju ucznia z niepełn. intel. Arkusz

Alicja Tanajewska , Renata Naprawa

Wydawnictwo:Harmonia
Autor: Alicja Tanajewska , Renata Naprawa
Liczba stron: 160
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 20,5x29,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788371347290
Diagnoza rozwoju ucznia z niepełn. intel. Arkusz
Cena sugerowana przez wydawcę:
19,01
14,09
Oszczędzasz: 4,92

Opis

DIAGNOZA ROZWOJU UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM

Arkusz monitoringu rozwoju ucznia


Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.

W książce znajduje się:

  • arkusz monitoringu rozwoju ucznia z  niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (arkusz ten zawiera obszary, działy, podstawę programową, treści nauczania oraz polecenia i pytania skierowane do ucznia objętego badaniem wiadomości i umiejętności z różnych zakresów wynikających z realizacji podstawy programowej);

  • analiza jakościowa i ilościowa wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem opracowanego narzędzia badań, czyli arkusza monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;

  • diagnoza rozwoju społeczno-emocjonalnego i poznawczego ucznia z niepełnosprawnością w  stopniu umiarkowanym - podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkusza monitoringu rozwoju ucznia;

  • informacja o stopniu opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.


Książka została opracowana zgodnie z funkcjonującym obecnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).


W komplecie oprócz tej książki znajdują się także poniższe publikacje:


 o R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny;

 o R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy.

Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.    


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.