Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPedagogika
Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia
-23%

Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia

Marzenna Nowicka

Wydawnictwo:Adam Marszałek
Autor: Marzenna Nowicka
Liczba stron: 266
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 230x160x15 mm
EAN:9788366220034
Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia
Cena sugerowana przez wydawcę:
53,55
41,20
Oszczędzasz: 12,35

Opis

Oddajemy do Państwa rąk drugi tom z serii "Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia". W pierwszym skoncentrowaliśmy się na zagadnieniach związanych ze szkolnym funkcjonowaniem współczesnego ucznia cyfrowego tubylca, dla którego technologie cyfrowe stanowią naturalne środowisko i podstawę egzystencji. W drugim tomie, zatytułowanym Nauczyciel a nowe technologie w szkole, proponujemy przeniesienie uwagi na osobę nauczyciela. Pedagodzy to cyfrowi imigranci dopiero w młodości lub nawet później, w dorosłym życiu, rozpoczęli nabywanie umiejętności niezbędnych do funkcjonowania w świecie nowych technologii. [...] Tymczasem dynamicznie zmieniający się świat medialny stawia przed nauczycielem i szkołą nowe wyzwania. Konieczność pokonywania rozbieżności między oddziaływaniem tradycyjnym (chciałoby się rzec analogowym) i wspartym nowymi technologiami domaga się od nauczyciela poszukiwania innych dróg porozumienia z uczniami i pełnienia swojej roli. W niniejszym tomie zapraszamy do refleksji nad prze-mianami funkcjonowania nauczyciela w czasach rozwoju technologii cyfrowych.
- fragment Wstępu

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.