Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaNauki humanistyczne
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
-12%

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5

Aleksandra Kalisz , Ewelina Tyc

Wydawnictwo:Uniwersytet Śląski
Autor: Aleksandra Kalisz , Ewelina Tyc
Liczba stron: 220
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 240x168 mm
EAN:9788322636688
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,90
30,63
Oszczędzasz: 4,27

Opis

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne było przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom, dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal uzupełniła dotychczasowe spostrzeżenia na temat sposobów komunikowania, tym samym wytyczając nową ścieżkę promowania wizerunku. Zebrane w tomie artykuły pozwoliły zatem stworzyć kompleksowy przegląd sposobów radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej poszczególnych jednostek, zbiorowości, instytucji w dobie, gdzie za sukces dotarcia określonego komunikatu do potencjalnego odbiorcy odpowiada dosadny, coraz częściej szokujący przekaz.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.