Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaNauki humanistyczne
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
-12%

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Aleksandra Kalisz , Ewelina Tyc

Wydawnictwo:Uniwersytet Śląski
Autor: Aleksandra Kalisz , Ewelina Tyc
Liczba stron: 260
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 240x169 mm
EAN:9788322633885
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Cena sugerowana przez wydawcę:
25,20
22,11
Oszczędzasz: 3,09

Opis

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.