Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
-15%

200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Tadeusz Wojciechowski

Wydawnictwo:Difin
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Liczba stron: 312
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2013
ISBN: 9788376418643
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376418643
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Cena sugerowana przez wydawcę:
55,00
46,72
Oszczędzasz: 8,28

Opis

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.