Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPedagogika
Życie w szkolnej klasie. Jak poprawić relacje...
-32%

Życie w szkolnej klasie. Jak poprawić relacje...

Fabio Pasquale , Alfredo Cenini

Wydawnictwo:Jedność
Autor: Fabio Pasquale , Alfredo Cenini
Liczba stron: 160
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 14x20 cm
EAN:9788379716906
Życie w szkolnej klasie. Jak poprawić relacje...
Cena sugerowana przez wydawcę:
26,00
17,64
Oszczędzasz: 8,36

Opis

Jednym z najpoważniejszych problemów dzisiejszej szkoły jest bez wątpienia przemoc wobec słabszych. Mierzą się z nią sami uczniowie, ich rodzice, a także nauczyciele, których rolą jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale również wychowywanie i kształtowanie odpowiednich postaw. Życie w szkolnej klasie to książka, która prezentuje odkrywczą, a co najważniejsze skuteczną metodę pracy z grupami dzieci i młodzieży, która gwarantuje szybkie i trwałe rezultaty na polu integracji, współdziałania i wzrostu empatii wobec wszystkich członków grupy. Mowa o Circle Time 3.0, która nie wymaga żadnych dodatkowych środków wystarczy szkolna sala i nauczyciel prowadzący. Co za tym idzie, strategie stosowane w tej metodzie mogą być szybko wykorzystane za każdym razem, gdy zachodzi potrzeba interwencji w wewnętrzne relacje grupy.
Zapraszamy do lektury i wcielania metody Circle Time 3.0 w życie!
Odbiorcy:
nauczyciele i wychowawcy pracujący w szkołach podstawowych i średnich
wychowawcy, animatorzy i opiekunowie pracujący z grupami młodzieży
pedagodzy i psychologowie zajmujący się problemami w grupach młodzieży.
Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę?
podaje sprawdzone metody poprawiania relacji w grupach młodzieży i rozwiązywania problemów
prezentuje metodę sprawdzoną w praktyce i łatwą w stosowaniu w warunkach szkolnych
pozwala osiągać wymierne rezultaty i realnie zapobiegać problemom w grupach młodzieży.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.