Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Zmysły dla zysku
-24%

Zmysły dla zysku Marketing sensoryczny w praktyce

Iwona Skowronek

Wydawnictwo:Poltext
Autor: Iwona Skowronek
Liczba stron: 272
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 14.5x20.5cm
ISBN: 9788375613018
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375613018
Zmysły dla zysku
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
34,12
Oszczędzasz: 10,78

Opis

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.