Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Zmiany medialne i komunikacyjne T.1
-28%

Zmiany medialne i komunikacyjne T.1

Wydawnictwo:Katedra Wydawnictwo Naukowe
Liczba stron: 260
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 12,3x19,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363434557
Zmiany medialne i komunikacyjne T.1
Cena sugerowana przez wydawcę:
35,00
25,20
Oszczędzasz: 9,80

Opis

Na pierwszy tom serii Współczesne Transgresje, zatytułowany Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjnościi, składają się prace polskich medioznawców i komunikologów inspirowane przewodnim tematem medialnych i komunikacyjnych przeobrażeń. Autorzy uzmysławiają, w jakiej relacji pozostają do siebie stare i nowe media oraz ich użytkownicy. Swoje prace kierują w stronę innowacyjności, opowiadając o niej w sposób bezpośredni lub pośredni. Wyjaśniając zmiany zachodzące we współczesnej sferze medialnej, uświadamiają odbiorcom ich zakres i zróżnicowane konsekwencje. Niewątpliwie współczesne media są środowiskiem nieustannej zmiany, ale czy wszystkie mają charakter innowacyjny?
Ze Wstępu

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.