Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieSocjologia
49990501602KS
-24%

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Renata Gardian

Wydawnictwo:Impuls
Autor: Renata Gardian
Tłumacz: Dorota Jankowska-Lamcha
Liczba stron: 170
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 14.5x20.5cm
ISBN: 9788375873191
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375873191
Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,80
26,45
Oszczędzasz: 8,35

Opis

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.