Opis
Zaufanie – to naprawdę działa!
Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać
W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie.
W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w jaki sposób można lepiej porozumiewać się z innymi. Proponuje model budowy zaufania ABCD i pokazuje, w jaki sposób za jego pomocą można rozwiązać takie problemy, jak:
• niskie morale,
• brak komunikacji,
• brak odpowiedniej reakcji na problemy,
• a także dysfunkcyjne przywództwo.
W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym społeczeństwie budowa i utrzymanie zaufania stały się niezwykle istotne. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Prostym językiem opisane zostały umiejętności niezbędne do tego, by konflikt zamienić w pokój i współpracę, co w rezultacie pomoże nam wszystkim pracować wydajnie w harmonii z innymi.
„Aby zrealizować swoje marzenia, najpierw trzeba nauczyć się ufać samemu sobie, a następnie zainspirować innych, by nam ufali. W tej książce opisano prostym językiem, jak to zrobić. Przeczytaj ją!”
— Anthony Robbins, przedsiębiorca,
strateg i autor książek Obudź w sobie Olbrzyma oraz Nasza moc bez granic
„Wyjątkowa! W świecie, w którym nie zawsze można polegać na innych, ta książka pokazuje, jak rozpoznać zachowania niszczące zaufanie oraz te, które zwiększają to zaufanie”.
— dr Phil McGraw, autor bestsellera Life Code, który znalazł się na pierwszym miejscu listy bestsellerów „New York Timesa”, i gospodarz programu Dr Phil
„Nie ma nic ważniejszego od budowy zaufania – bez niego nigdy nie osiągniemy naszych celów. Ta niewielka, ale niezwykle wnikliwa książka może pomóc ci zrealizować wielkie rzeczy”.
— Stedman Graham, prezes i dyrektor naczelny S. Graham & Associates, a także autor książki Identity: Passport to Freedom
„Bez zaufania nie można wygrać w relacjach, w biznesie lub w kwestiach pieniędzy. Musisz mieć zaufanie do swojego małżonka lub małżonki, do swojego zespołu, a oni z kolei muszą ufać, że zrobisz to, co obiecasz. W tej książce Ken Blanchard pokazuje nam sposób, w jaki można zbudować i utrzymać zaufanie, dzięki czemu będziesz zawsze wiedział, kiedy je masz, a kiedy nie”.
— Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa” i gospodarz ogólnokrajowych programów radiowych
„Jestem zagorzałym fanem tej książki! Model ABCD jest prosty, łatwy do zapamiętania i niezwykle praktyczny”.
— Garry Ridge, dyrektor generalny firmy WD-40 i współautor książki Jak zwyciężać w pracy.
Ken Blanchard to naczelny dyrektor „duchowy” grupy The Ken Blanchard Companies. Książki z serii Jednominutowy Menedżer przetłumaczono na 25 języków i sprzedano w ponad 15 milionach egzemplarzy.
Cynthia Olmstead w 1987 roku założyła TrustWorks Group i stała na jej czele aż do roku 2010, kiedy to firmę przejęło The Blanchard Companies. Jako ekspert z zakresu rozwoju grup doszła do wniosku, iż źródłem wielu problemów jest brak zaufania.
Martha Lawrence była redaktorem wydawnictw Simon & Schuster i Harcourt. Obecnie jest redaktorem naczelnym w The Ken Blanchard Companies.
www.kenblanchard.com
Odwiedź blog Kena prowadzony na stronie www.howwelead.org
Dołącz do Kena Blancharda na Facebooku i Twitterze
Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać
W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie.
W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w jaki sposób można lepiej porozumiewać się z innymi. Proponuje model budowy zaufania ABCD i pokazuje, w jaki sposób za jego pomocą można rozwiązać takie problemy, jak:
• niskie morale,
• brak komunikacji,
• brak odpowiedniej reakcji na problemy,
• a także dysfunkcyjne przywództwo.
W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym społeczeństwie budowa i utrzymanie zaufania stały się niezwykle istotne. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Prostym językiem opisane zostały umiejętności niezbędne do tego, by konflikt zamienić w pokój i współpracę, co w rezultacie pomoże nam wszystkim pracować wydajnie w harmonii z innymi.
„Aby zrealizować swoje marzenia, najpierw trzeba nauczyć się ufać samemu sobie, a następnie zainspirować innych, by nam ufali. W tej książce opisano prostym językiem, jak to zrobić. Przeczytaj ją!”
— Anthony Robbins, przedsiębiorca,
strateg i autor książek Obudź w sobie Olbrzyma oraz Nasza moc bez granic
„Wyjątkowa! W świecie, w którym nie zawsze można polegać na innych, ta książka pokazuje, jak rozpoznać zachowania niszczące zaufanie oraz te, które zwiększają to zaufanie”.
— dr Phil McGraw, autor bestsellera Life Code, który znalazł się na pierwszym miejscu listy bestsellerów „New York Timesa”, i gospodarz programu Dr Phil
„Nie ma nic ważniejszego od budowy zaufania – bez niego nigdy nie osiągniemy naszych celów. Ta niewielka, ale niezwykle wnikliwa książka może pomóc ci zrealizować wielkie rzeczy”.
— Stedman Graham, prezes i dyrektor naczelny S. Graham & Associates, a także autor książki Identity: Passport to Freedom
„Bez zaufania nie można wygrać w relacjach, w biznesie lub w kwestiach pieniędzy. Musisz mieć zaufanie do swojego małżonka lub małżonki, do swojego zespołu, a oni z kolei muszą ufać, że zrobisz to, co obiecasz. W tej książce Ken Blanchard pokazuje nam sposób, w jaki można zbudować i utrzymać zaufanie, dzięki czemu będziesz zawsze wiedział, kiedy je masz, a kiedy nie”.
— Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa” i gospodarz ogólnokrajowych programów radiowych
„Jestem zagorzałym fanem tej książki! Model ABCD jest prosty, łatwy do zapamiętania i niezwykle praktyczny”.
— Garry Ridge, dyrektor generalny firmy WD-40 i współautor książki Jak zwyciężać w pracy.
Ken Blanchard to naczelny dyrektor „duchowy” grupy The Ken Blanchard Companies. Książki z serii Jednominutowy Menedżer przetłumaczono na 25 języków i sprzedano w ponad 15 milionach egzemplarzy.
Cynthia Olmstead w 1987 roku założyła TrustWorks Group i stała na jej czele aż do roku 2010, kiedy to firmę przejęło The Blanchard Companies. Jako ekspert z zakresu rozwoju grup doszła do wniosku, iż źródłem wielu problemów jest brak zaufania.
Martha Lawrence była redaktorem wydawnictw Simon & Schuster i Harcourt. Obecnie jest redaktorem naczelnym w The Ken Blanchard Companies.
www.kenblanchard.com
Odwiedź blog Kena prowadzony na stronie www.howwelead.org
Dołącz do Kena Blancharda na Facebooku i Twitterze
Inne tego autora
16,89 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 8,01 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Dzięki temu audiobookowi dowiesz się, jak:
- poradzić sobie z zalewem informacji - jak uczyć się "mniej, ale częściej, zamiast więcej, ale rzadziej",
- dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, aby nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła,
- określić plan kontynuacji, aby wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w praktyce.
Wreszcie poznasz odpowiedź na pytanie: "Dlaczego mimo iż wiem, że powinienem coś robić, to tego nie robię?". Odsłuchaj audiobook, a problem zniknie....
19,18 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 5,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stał...
14,54 zł
19,90 zł
Oszczędzasz: 5,36 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Autor wielu bestsellerów i legendarnej książki Nowy Jednominutowy Menedżer oraz była menedżer Twittera przedstawiają przewodnik, który pozwoli zbudować silną relację mentorską. Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji. Ale w jaki spos...
20,29 zł
29,90 zł
Oszczędzasz: 9,61 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać?
W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie.
W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w ja...
19,18 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 5,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie od pracowników oczekuje się, że nie będą czekali na dokładne wskazówki od kierownika, mają za to aktywnie brać udział w tworzeniu swojego środowiska pracy, wykazywać się kreatywnością i przejmować inicjatywę. Zamiast bezrefleksyjnie wykonywać polecenia, powinni współpracować. Innym wyzwaniem jest rozwój technologii: takie wynalazki jak internet, urządzenia mobilne czy zasoby informacyjne przechowywane w chmurze zmieniają sposób pracy coraz więks...
24,09 zł
34,90 zł
Oszczędzasz: 10,81 zł
Cena sugerowana przez wydawcę