Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMechanika
Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami
-28%

Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami

Lotko Wincenty

Wydawnictwo:WNT
Autor: Lotko Wincenty
Liczba stron: 248
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379262854
Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami
Cena sugerowana przez wydawcę:
45,00
32,40
Oszczędzasz: 12,60

Opis

Zmniejszające się zasoby energetycznych surowców naturalnych i konflikty polityczne w rejonach ich największego występowania uświadomiły producentom pojazdów zagrożenie globalnym kryzysem paliwowym i konieczność opracowania nowych technologii napędowych. Wprowadzanie innowacji rozpoczęto od modernizacji silników spalinowych zmierzających do ograniczenia zużycia paliwa oraz emisji szkodliwych składników spalin i hałasu. Następnie rozpoczęto badania nad zastosowaniem paliw alternatywnych pochodzących ze źródeł odnawialnych.W książce przedstawiono porównanie wyników badań silnika wysokoprężnego z wtryskiem bezpośrednim zasilanego mieszaniną oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym i zasilanego samym olejem napędowym. Analizie poddano: procesy wtrysku i spalania, parametry robocze i głośność pracy silnika, emisję limitowanych składników paliwa oraz zjawisko stukania w silniku. Opisano również podstawowe własności fizykochemiczne badanych paliw oraz dokonano wstępnej oceny wpływu mieszanin ON z EETB na trwałość uszczelnień systemu zasilania paliwem i procesy korozji.Wydawnictwo WNT poleca książkę wykładowcom wyższych uczelni i pracownikom naukowym ośrodków badawczych zajmujących się paliwami oraz eksploatacją silników wysokoprężnych, a także studentom kierunków związanych z energetyką i paliwami, budową i eksploatacją maszyn oraz silników wysokoprężnych.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.