Opis
Książka z założenia nie jest kompleksowym podręcznikiem akademickim na temat zarządzania ani tym bardziej poradnikiem. Ma charakter monografii i koncentruje się na wybranych kwestiach uniwersalnych i jak się wydaje szczególnie ważnych obecnie. Jest też próbą refleksji nad różnymi filozofiami zarządzania oraz poszukiwania tego, co w zarządzaniu najważniejsze i ponadczasowe.
Publikacja jest przeznaczona dla ludzi interesujących się zarządzaniem i zarządzających. Może być użyteczna dla praktyków zarządzania, którzy chcą porównać swoje wizje zarządzania z przemyśleniami wybitnych teoretyków i praktyków. Zapewne może też być pomocna w zrozumieniu tego, co naprawdę jest ważne w zarządzaniu przez ludzi, którzy poznali już smak pracy, a teraz dochodzą do zarządzania. Może być użyteczna w zgłębianiu zarządzania przez studentów, zwłaszcza na kierunku zarządzanie bardziej pewnie na studiach II i III stopnia niż I stopnia. Może będzie inspirująca dla polityków i osób interesujących się polityką; polityka to także zarządzanie tyle że w szerszej skali.
Publikacja jest przeznaczona dla ludzi interesujących się zarządzaniem i zarządzających. Może być użyteczna dla praktyków zarządzania, którzy chcą porównać swoje wizje zarządzania z przemyśleniami wybitnych teoretyków i praktyków. Zapewne może też być pomocna w zrozumieniu tego, co naprawdę jest ważne w zarządzaniu przez ludzi, którzy poznali już smak pracy, a teraz dochodzą do zarządzania. Może być użyteczna w zgłębianiu zarządzania przez studentów, zwłaszcza na kierunku zarządzanie bardziej pewnie na studiach II i III stopnia niż I stopnia. Może będzie inspirująca dla polityków i osób interesujących się polityką; polityka to także zarządzanie tyle że w szerszej skali.
Inne tego autora
60,33 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 8,67 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka wyjaśnia istotę i znaczenie kultury zarządzania. Ułatwia zrozumienie najważniejszych terminów, determinant, procesów kształtowania kultury zarządzania i wykorzystywania jej w zarządzaniu. Celem jest zarówno osiąganie satysfakcjonującej efektywności i konkurencyjności - ale i współpracy - w ramach organizacji różnych typów, jak też tworzenie lepszych relacji interpersonalnych i środowiska bardziej przyjaznego ludziom w miejscu pracy, poprzez dostarczenie odpowiedniej wiedzy. Pokazuje, jak...
63,88 zł
70,00 zł
Oszczędzasz: 6,12 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji opis wydawcy W czwartym, zaktualizowanym i rozszerzonym, wydaniu książki, która w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiono: - istotę i ewolucję zarządzania kadrami, - podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach, - zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy, - kształtowanie, racjonalizację i restrukturyzację zatrudnienia, - adaptację społeczno-zawodową ludzi w organizacji, - moty...
156,35 zł
Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami? Które kompetencje są kluczowe? Jak najlepiej budować zespół? Jak być przywódcą akceptowanym? Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"? Czy wszyscy powinni pracować zawodowo? Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania: organizacji jako całości, przywódców, z uwzględnieniem model...
86,57 zł
99,00 zł
Oszczędzasz: 12,43 zł
Cena sugerowana przez wydawcę