Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Zarządzanie wiedzą
-16%

Zarządzanie wiedzą

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Liczba stron: 496
Oprawa: miękka
Seria wydawnicza: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 9788326415906
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788326415906
Zarządzanie wiedzą
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
49,39
Oszczędzasz: 9,61

Opis

Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.
Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.
W podręczniku omówiono m.in.:
- cele zarządzania wiedzą,
- transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
- pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
- pomiar i wycenę zasobów wiedzy
- systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
- zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.