Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPoradnikiHobby
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-29%

Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Brian Lawley , Pamela Schure

Wydawnictwo:Septem
Autor: Brian Lawley , Pamela Schure
Liczba stron: 384
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 17x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328359291
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
34,98
Oszczędzasz: 14,02

Opis

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
Zasady zarządzania produktem
Fazy cyklu życia produktu
Skuteczne badania rynku
Analiza konkurencji
Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
O autorach
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.
Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.