Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...
-15%

Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...

Ewa Waliczek , Marcin Szczurski

Wydawnictwo:Naukowe Sophia
Autor: Ewa Waliczek , Marcin Szczurski
Liczba stron: 121
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 240x175x10 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788365357823
Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...
Cena sugerowana przez wydawcę:
78,00
66,62
Oszczędzasz: 11,38

Opis

Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.