Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu tur.
-18%

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu tur.

Wydawnictwo:CeDeWu
Liczba stron: 174
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 235x165x10 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375561579
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu tur.
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
40,14
Oszczędzasz: 8,86

Opis

Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sekto­ra publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.

,,(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego."
Jagna Marczułajtis-Walczak

,,Książka (...) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych"
z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy   


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.