Opis
Publikacja przedstawia odpowiedzi na fundamentalne pytania, będące elementem codziennej pracy każdego managera:
- Jak podejmować decyzje?
- Jak uruchamiać wiedzę?
- Jak redukować niepewność?
- Jak stworzyć wartość?
- Jak pracować z ludźmi?
Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka.
Książka napisana jest przystępnym językiem, zrozumiałym dla praktyków. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto zajmuje się kierowaniem jakimkolwiek odcinkiem biznesu, szczególnie dla managerów chcących korzystać ze szkoleń ustawicznych typu executive education ale przydatne informacje znajdzie w niej również student i analityk biznesu. Poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.
- Jak podejmować decyzje?
- Jak uruchamiać wiedzę?
- Jak redukować niepewność?
- Jak stworzyć wartość?
- Jak pracować z ludźmi?
Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka.
Książka napisana jest przystępnym językiem, zrozumiałym dla praktyków. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto zajmuje się kierowaniem jakimkolwiek odcinkiem biznesu, szczególnie dla managerów chcących korzystać ze szkoleń ustawicznych typu executive education ale przydatne informacje znajdzie w niej również student i analityk biznesu. Poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.
Inne tego autora
W dzisiejszym świecie wśród większych firm, korporacji i innych organizacji z ambicjami dość powszechne jest przekonanie, że podstawowym narzędziem analizy i dobrego zarządzania jest system ERP. System ten rozumiany jest przy tym często jako narzędzie informatyczne, czyli magiczne oprzyrządowanie do dostarczania danych choć w rzeczywistości w tego typu systemach technologia IT pełni rolę służebną w stosunku do zarządzania. Przekonany o palącej potrzebie uporządkowania swoich zasobów zarząd organ...
19,83 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 39,17 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Po raz pierwszy na rynek trafia monografia, która dotyczy pomiaru w zarządzaniu oraz opisu metod teoretycznych w zastosowaniu praktycznym optymalizacji prowadzenia biznesu. Treści zawarte są na tyle uniwersalne, że przez długi okres czasu nie ulegną dezaktualizacji. Zaproponowane modele postępowania w konkretnych problemach zarządzania wynikają na ogół z dobrych praktyk stosowanych przez czołowe organizacje. Monografia wnosi również duży ładunek teoretyczny wynikający z interdyscyplinarnego pode...
75,58 zł
85,00 zł
Oszczędzasz: 9,42 zł
Cena sugerowana przez wydawcę